Mar schreef:@Rebecca, die arme Sven met z'n krampjes, groot gelijk heeft ie dat hij lekker bij papa en mama wil zijn! Heb je misschien een foto van je mannetjes of wil je die niet posten? Ik ben zo benieuwd!! Hoe is het nu met jou? Last gehad van kraamtranen? En je lijf.. hoe gaat het daarmee na de bevalling..? Misschien beetje stom dat ik het vraag maar ik zie zelf wel op tegen hoe het er allemaal bij ehh hangt (ieww) als ons meisje eruit is. Die buik lijkt me zo leeg.. en heb je nou echt zo lang last van bloedverlies na de bevalling? Hoop vragen hahaha 😃
@Mar: ik heb foto's maar die wil ik niet publiceren, heb meekijkers hier helaas! Maar kan t je wel pb-en! Met mij gaat het goed, morgen alweer twee weken geleden, gaat erg snel en het herstel valt me mee. Tuurlijk heb je pijn van onderen en is je conditie nul en heb je last van stuwing en kraamtranen etc, maar dan kijk je even naar je mannetje en dan interesseert je niets meer! Moet ook wel zeggen dat ik een hoge pijngrens heb hoor, tenminste als ik de verloskundige moet geloven.. ze vond me echt een bikkel (hihi, trots!). Mn lijf, tja.. als ik sta heb ik een redelijk platte buik alweer en ben gelukkig een hoop vocht kwijt, maar als ik zit heb ik echt zo'n flubberbuik terwijl ik normaal altijd erg strak was... maar ja, als ik straks weer ga trainen komt het vast goed! Maak me meer druk over mn overtollige vet op benen, heupen en billen, dat zal een stuk lastiger worden 😞 Kraamtranen.. ja die kwamen bij mij wat later.. paar dagen terug pas. Erg druk gehad met visite en meneer was de hele dag aan t huilen en ik voelde me zo machteloos maar ook weer zooo verliefd, kon de hele dag alleen maar huilen en dus ook lekker gedaan, heerlijk! Verder niet echt last gehad. Bloedverlies: in t begin best veel, dan heb je die grote maandverbanden echt wel nodig, maar nu is het vooral wondvocht (gelig) wat er nog uitkomt... dit gaat zo'n drie weken door zei de vk, dus nog een weekje bloeden ongeveer... het valt me allemaal wel mee. Tis meer alsof je gewoon een hele lange menstruatie hebt... je went er ook wel weer aan. Het spoelen in plaats van afvegen als ik geplast heb word ik wel een beetje gek van dus daar ben ik mee gestopt, moet nu na twee weken ook wel kunnen denk ik... Wel lekker trouwens hoor gewoon elke morgen (en soms ook nog ;s avonds) lekker met de douchekop alles schoon spoelen, dan voel je je tenminste weer een beetje vrouw.. de kraamverzorgende had me trouwens op haar laatste dag met een spiegel nog laten zien hoe ik er van onderen uit zag.. ik was erg bang want ik was volgende de vk nogal bont en blauw en veel hechtingen door grote knip (doordat de bevalling zo snel ging), maar ik vond het reuze meevallen. Het enige vervelende vind ik dat je nu voorlopig niet kan scheren in dat gebied... en aangezien ik een hekel heb aan haren whahahha... ach.. als dat alles is.. ik heb ook tegen mn vriend gezegd na de bevalling dat ik t zo weer zou doen (alleen voorlopig even niet ;))
Hopelijk heb je hier wat aan! Vragen mag altijd 😉 je zal het zelf snel genoeg mee gaan maken! succes hoor met laatste loodjes!