@pluisje; die teller onderin gaat denk ik uit van een standaardcylus van 30dagen?
als jij ongesteld wordt op dag 25, dan denkt je teller dat het nog 5 dagen duurt voor je ongesteld wordt. Dus jouw dag 1 op de teller is misschien wel dag 7 in je cyclus haha snap je hem nog???
Je gemiddelde cyclus ligt zo te zien wel hoger dan 25 dagen. Ik denk (dat als ik me zou kunnen bedwingen) dat ik dan zou wachten tot dag 28 om te testen en dan een vroege zw-test met ochtendurine. Mocht je dan toch een cyclus van 30 ofzo hebben kan de test alsnog positief zijn..
@Brendy; dit is het kamertje wat we hebben besteld.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=7997&groep_id=2130&merk=4754 Lijkt heel erg qua stijl op de meubels in ons huis (we hebben een kast in de woonkamer staan met servies (en onderin rommeltjes) en die is bijna exact hetzelfde als de commode, alleen dan groter.
En mijn vriend wilde geen wit, dit vonden we dan wel neutraal en tijdloos (in geval we meerdere kinderen mogen krijgen)
@Elies; het schijnt vrij normaal te zijn om je kindje ergens tussen 16-20 weken te gaan voelen.
Voor een eerste zwangerschap kan dat soms meer richting de 20 weken gaan en voor een 2e/3e zwangerschap meer richting 16. Maar de meesten voelen het al wel rond de 18/19 weken, soms herken je het alleen nog niet omdat je niet weet wat je moet voelen :)
Het is wel heeeeel apart hoor! En heel bijzonder.