@ Elies & Danny, zag op hyves dat jullie kleine Jaxy geboren is. Ze was vast net zo mooi als haar geweldige papa en mama! Hopelijk hebben jullie op een mooie manier afscheid van haar kunnen nemen. Ik denk aan jullie..
@ Moortje, wat een super mooie kinderwagen hebben julle gekozen! En wat super zeg van dat kamertje, daar hebben jullie geluk mee! 😃 Daar zijn jullie vast erg blij mee! En wat fijn dat jullie met zo veel plezier in jullie huisje wonen, heerlijk he als alles (bijna) af is! Maarre ik wil eigenlijk wel die beloofde foto's zien! 😉 En wat balen van jullie vaatwasser! Op zich is met de hand wassen niet echt een probleem, maar het is zoo veel makkelijker als de vaatwasser het gewoon doet 😉 Hopelijk doet ie het snel weer! Ik zag je buikjes voorbij komen in het buikfoto topic! Moooi hoor! Begint inderdaad al mooi naar voren te komen! Super mooi buikje!
@ Spirit, heey meis wat fijn dat je even weer wat van je laat horen. Kan me echt voorstellen dat het soms echt moeilijk voor je is. Helemaal hier op het forum natuurlijk. Hopelijk bieden de ovulatietesten je een beetje zekerheid, heeft het mij wel gedaan (maar dan wel de digitale) Wat Miek ook al zei, misschien kun je een digitale er bij doen als je je eisprong vermoed, ik vond het interpreteren van die testen ook altijd lastig, werd er alleen maar onzeker van. Ik wens je in ieder geval veel geluk in de volgende ronde!
@Shirtjuh, wat balen dat je er op het moment zo door heen zit. Goed dat je je ziek hebt gemeld, je moet goed aan jezelf en je ukkie denken! Hoe voel je je nu? Hopelijk zit je snel weer wat lekkerder in je vel!
@ Miek, wat een leuke foto's zijn dat geworden!! 😃 Dus je bent deze week alles op orde aan het maken! Lijkt me echt super om al die kleertjes aan de lijn te zien hangen! 😃 Voor je het weet heb je al verlof, dat is snel gegaan zeg! 😃 Krijg je gewoon het eerste oktober2010starterskindje! 😃
Wat balen dat je vriend voor 3 weken weg moet, hopelijk komt het dan een beetje goed uit met bevallen, maar dat heb je natuurlijk nooit in de hand.
@ Thaliesl, ooh dat klinkt ook niet zo best bij jou. Dit kun je toch niet lang meer volhouden zo? 😞 Is inderdaad ook niet goed voor je, helemaal omdat je zwanger bent en omdat je weer cystes kunt krijgen! Denk aan jezelf meis, jij en je ukkie moeten nog langer mee!
@Shadylady, balen van je ongi! Nog gefeliciteerd met je kleine man!
@Mrinkiej, jij ook weer ongi dus, ook balen! Maar wel lekker veel afleiding op het werk. Lijkt me inderdaad een super mooie baan. Dat leek mij ook altijd een mooie baan, maar ben toch een andere kant op gegaan! 😃
@ Brendy, veel plezier bij je echo morgen!! Wat naar dat je zo beroerd en moe was, hopelijk wordt dit gauw beter!!
Ik dacht, zal maar eens even weer op iedereen reageren. Ik lees altijd wel mee, maar reageer niet altijd. Hier gaat eigenlijk alles erg goed. Ik voel me goed, heb eigenlijk weinig klachten. Mn broeken beginnen niet echt lekker meer te zitten, dus zal binnenkort eens even bij de zwangerschapsbroeken kijken. Verder ben ik bijna afgestudeerd! Morgen alleen nog onze scriptie presenteren en dan klaaar! Dat is wel heel fijn zeg.