Wowieeee!!!
Weer allemaal nieuwe zwangeren, wat fantastisch zeg!
Gefeliciteerd allemaal, echt helemaal super en geniet er lekker van, voor je het weet sluipen die weken voorbij en voor velen: het is maar eens de eerste keer 😉
Voor de meiden waar het nog niet zo heeft mogen zijn: dit is wel een supervruchtbaar topic, dus ik ga ervan uit dat al dat hcg gestrooi voor jullie ook snel succes zal bieden!
En even speciaal voor Spirit: meid, ik kan het me heel goed voorstellen. Hopelijk kun je het met het loslaten van het forum helemaal wat loslaten en kom je ons snel verblijden met goed nieuws! Hele dikke knuffel!
Even wat reacties op de laatste pagina's:
@joan: jij bent echt net zwanger, wat geweldig joh! Snel afspraak maken met vk inderdaad, dan heb je iets om naar uit te kijken. En even aangeven dat je niet helemaal zeker bent van je cyclus, dan kun je vast snel langs komen om een termijn te bepalen. En MvM, helemaal super dat je daaraan mee wilt doen! Hoe voel je je verder? Is het bij manlief al wat werkelijker? Zo niet, dan komt dat bij de eerste echo wel hoor!
@vj: jij ook van harte meid, je denkt meteen aan een jochie? Ik ben heel benieuwd! Jullie willen het dan zelf wel weten toch? Mogen wij het dan ook weten???? 😃
@miek: hoe is het met jou? Gaat hard he, die weken vliegen toch wel voorbij. Jullie kamertje is dus zo goed als af, maar moet wat opnieuw begrijp ik? Wel goed dat ze dat komen doen. En je weet zelf wat je krijgt, wat bijzonder! Denk je dat je man misschien dan toch ook nog een keertje wil spieken, of niet?
Wat rot voor je broer en schoonzus zeg. Dat is al best een eindje op weg, ruim 8 weken, en dan zoiets. Lijkt me erg moeilijk.
@liesl: wat een rare actie van je werk zeg! Wanneer heb je gesprek bij dat andere bedrijf?
@moortje: nog steeds in de huis perikelen! Zitten jullie er nu al of niet?
Hoe gaat het verder met je zwangerschap?
@iet: hoe is het met jou? Bijna 20 weken echo? Of heb je hem al gehad?
@shirrtjuh: wat fijn dat je kwaaltjes wat afnemen, op een mooi en goed 2e trimester! Geniet van je hernieuwd gevonden energie en zo 😊
En kindje op de kamer hoeft niet inderdaad. Ik had ook toevallig een familiewieg staan, maar ben er helemaal niet van, zsm op eigen kamer, werd er erg onrustig van. Je kunt het ook alleen de eerste nacht/eerste week doen zelfs. En daar heb je dan niet perse een wiegje voor nodig. Mijn schoonzus had toen gewoon de wagenbak van de kinderwagen op hun kamer op een tafeltje gezet.
Het 'probleem' is namelijk dat jij misschien ontzettend immobiel bent na je bevalling, dus vandaaruit is het wel weer handig de baby zo dicht mogelijk bij je te hebben. Maar je hoeft daar niet en wiegje voor aan te schaffen. Ik geloof inderdaad ook niet dat het onze band beinvloed heeft!
Oh ja, voor de anderen: je kunt wiegjes ook huren voor enkele weekjes of op mp vinden. Veel mensen gebruiken ze maar kort. Wij hebben er nu eentje gekocht voor weinig (simpele op hoge pootjes met spijltjes zodat je er makkelijk doorheen kunt kijken), die we straks zo weer door kunnen verkopen.
@all: killing he, die tranentrekkers van programma's! Het is echt verschrikkelijk die hormonen bende van ons, haha! Ik had laatst dat ik moest janken in de auto toen ik hoorde dat iemand heel enthousiast was over kaartjes voor een of ander concert die ze had gewonnen. Kom je dan met betraande ogen op je werk.... :oops:
@hier: met ons gaat alles goed. Micky is een lieve peuter puber die ontzettend uitkijkt naar dr zusje! Ja, we weten nu heel zeker dat we weer een meisje krijgen. Echt heel erg leuk, ik hoop dat de meiden veel plezier aan elkaar hebben!
Sinds vandaag denk ik dat we dan ook eindelijk uit de naam zijn. Dat is echt een moeilijke opgave (geweest) voor een meid. De jongensnaam hadden we al voor de echo klaar eigenlijk, maar goed, die kan dus de prullenbak in, hihi!
Verder gaat het met mij best goed. Ik hoef niet zoveel te werken momenteel. Bijna vakantie (over 3 weken) en na mijn vakantie nog maar 3,5 week tot mijn verlof. Allemaal te overzien dus. Mijn buik is wel echt huge al! Ben benieuwd wat dat wel niet moet worden. Kheb zo mijn emo momenten. Om het minste of geringste in tranen uitbarsten. En ook wel weer best wat last van mijn bekken. Binnenkort weer naar de bekkenfysio. De kleine ligt ook in stuit momenteel, ze danst echt op mijn onderkant en is uberhaupt superbeweeglijk.
En met mijn man gaat het al ietsje beter. Nog steeds niet overweldigend, maar ik ben zooooooooo blij dat ik hem alweer qua persoon een beetje terug heb! Nu nog als belangrijkste de extreme vermoeidheid aanpakken en dan zijn we echt een stap verder.
Nou, wie weet dat ik hier dan ook weer wat regelmatiger kan komen kletsen!