@ Joan: Ik zit altijd in dezelfde ruimte maar meestal ergens op de achtergrond.. dus als het saai wordt ga ik even naar het forum 😉 En deze persoon is ECHT saai.. hij is zo vreselijk langdradig.. dus ik hoef niks bij te houden.. hij zegt niks nieuws.. en hoor ik hem ineens toch wat zeggen dan schakel ik gelijk over naar Word 😉
Ah balen.. vaak zie je wat en denk je van: 'nou dat moet ik onthouden..' Maar een paar dagen later weet je het toch echt niet meer 😞
Gelukkig dat bij jou tenminste de tijd redelijk snel gaat 😉
@ Ikke: Sinds wanneer heb je dat dan? Ineens? En zijn het steken? Of is het langzaam opgekomen>?
MoortjeOud lidBerichten: 1.549Lid sinds: 8 november 2010
Trouwens, ik voer niet zelf dus die sollicitatiegesprekken he? 😉 Ik ben er voor op de achtergrond.. Koffie verzorgen/mensen binnenlaten etc. En tijdens het gesprek notuleren.. Anders kon ik natuurlijk niet zo actief op het forum zijn 😉
Normaal gesproken vind ik het trouwens altijd erg leuk! Je krijgt steeds andere mensen te zien en soms zijn ze erg interessant. Maar blijkbaar vandaag een slechte dag met saaie mensen, hahaha 😉 Kan natuurlijk ook wat over mij zeggen 😉
19ikke84Oud lidBerichten: 1.056Lid sinds: 5 november 2010
@ikke:je baarmoeder zit aan banden vast die naar voor en achter lopen, dus ook met je rug gehecht zitten en je bekken en in de liezen. Dus bij het oprekken van de baarmoeder doordat je uk groeit, kan je daar best last van hebben in je liezen of je onderrug. Zolang het niet ondragelijk wordt is er niks aan de hand en anders meld je het even bij de vk als je controle/intake hebt...
@Brendy: Ik heb over 4,5 week pas intake, maar als het ondraaglijk wordt bel ik wel even naar de vk. Maar het gaat nog wel, en ik zal waarschijnlijk nog wel meer last van buik/rug krijgen dus ben ook niet zo iemand die voor alles gaat bellen en ik denk maar zolang ik niet ineens begin te bloeden zal het wel goed zijn... Nou weet ik wel dat er iets in mijn buik gebeurd....
@ Ikke: Net wat Brendy zegt: waarschijnlijk oprekken van banden.. Ik zou me niet gelijk zorgen maken! Ukkie wil gewoon meer ruimte! 😉 Ukkie kan natuurlijk ook het gezonde eten erg lekker vinden en van plezier op en neer aan het springen zijn.. 😉
@Moortje: ja dat kan ook 😊 Ik vind het echt vervelend dat je bij ons moet wachtte tot je 10-12 wk bent voor je naar de VK mag.... Had el graag deze week wel eens het hartje willen horen.
@ Ikke: Ja, dat is wel echt vervelend! Maar ik denk dat je nergens anders ook al met 6 weken 'mag' komen hoor.. Meestal toch in week 8/9.. Maar dat zijn alsnog een paar weken verschil met wanneer jij mag komen..
Maar dan zijn we er nog niet 😉 Woensdag van 's ochtends 08.30 uur tot 21.30 uur gesprekken!!! Pfff... En zaterdag ook nog gesprekken van 08.30 uur tot 15.00 uur...
Nee, wij worden 'ingehuurd' om voor andere bedrijven de sollicitaties af te wikkelen.. Kan geen namen of details noemen.. je weet nooit wie hier terecht komt.. Maar wij verzorgen dan de advertentie, de gesprekken etc.
En op deze sollicitatie hebben heel veel mensen gereageerd...
@Joan: IDD, die maanden duren wel heel lang he. Helemaal als je een maandje stop erin hebt zitten, om wat voor reden dan ook;) Ik duim voor ons en de andere meiden die nog geen positieve test hebben vast gehad, dat we maar snel zwanger zijn!!!
@ Joan: Kan het me goed voorstellen!! Je zit op zich alweer op dag 9 en nog 11 dagen tot ovulatie.. wel altijd een paar dagen eerder beginnen, dus over een dag of 5 kun jij weer bingo spelen en wat actiever zijn.. maar tja.. met zo'n lange cyclus duurt het wachten helaas wel langer 😞
Ja, een erg lange dag! Maar tja.. ik zal hem vast overleven 😉
Hoe zit het trouwens met verven (op waterbasis) en zwanger zijn? Heb afgelopen zaterdag kozijnen in de grondverf gezet en dat staat voor komende week ook op de planning en wil ook zelf muren gaan verven, maar tja.. ik wil niet dat een ukkie (als ik zwanger blijkt te zijn) daar last van heeft!!
@ Ikke: Ik weet het niet.. heel gek.. was gewoon bezig met verslag leggen en ineens werd ik heel blij en tranen in m'n ogen.. Ons leven is nu gewoon zo mooi! Een huisje, mannetje die deze week begint op z'n werkt en toch ook wel de hoop op een zwangerschap natuurlijk..
Zit nu even te google-en; volgens mij kan op waterbasis inderdaad geen kwaad..
@ Ikke: Ja 😃 En waarschijnlijk voel ik me morgen zwaar klote als ik negatief test!! Maar dan nog.. het leven blijft ook dan nog heel mooi.. we hebben zoveel wat anderen niet hebben, dus ik ben echt gelukkig! We hebben een baan, we hebben een huis, we hebben lieve familie etc. Op dit moment zie ik heel veel zegeningen :d
(pff.. wat heb ik voor bui? ;))
@Moortje: Ja, als je neg. test zal je wel een klote bui hebben. Ja wij hebben ook alles op de rit en als ik dan in mijn omgeving kijk, kan ik dat niet van iedereen zeggen. Dus daar ben ik ook blij om...
BrendyOud lidBerichten: 450Lid sinds: 31 oktober 2010
@Moortje: Idd, niet nuteloos afwachten maar even lekker ertegenaan!!! hahahaha;) Ik weet niet waar ik uit van moet gaan. Heb geen heel regelmatige cyclus, maar ook niet heel onregelmatig. Ga standaard uit van 28 dagen ongeveer, maar met testen doe ik het toch wanneer ik mezelf er goed bij voel. Als ik over de 30 dagen loop, dan ga ik toch wat serieuzer nadenken;)
@Brendy: gewoon veel klussen en dan wat langer doorgaan en hopen dat het raak is Ik had 2 rondes 31 dagen en ben tot dag 20 om de dag aan het klussen geslaagd
@ Ikke: Ja, dan zal ik wel even flink niet te genieten zijn! Maar goed.. ook dan komt het goed! 😃
@ Brendy: Het wisselt inderdaad een beetje jouw cyclus.. op zich niet schokkend 😉 Als ik jou was zou ik van 30 dagen uitgaan.. Beetje het gemiddelde nemen tussen je langste en je kortste cyclus.. Spannend hey! Hopelijk heb je over een paar weken een prijs in handen 😃 (een knal positieve test!!)
NAAM: MAART APRIL MEI JUNI Elies26-------ja--------ja------ja-----ja Priscilla------ja--------ja------ja------ja shirtjuh------nee-------ja-----ja------ja Moortje-----nee-------nee----ja------ja
@ Moortje, heb mn ticker even weggedaan 😉 Misschien denk ik er dan niet bij na! Hoeft deze ronde ook niet, dus ben toch wel een beetje lekker aan de drank en filet enzo haha. Niet overdreven veel, maar meer als anders.
Ach weet ook wel dat die maand zo voorbij is, maar goed. 2011 een kindje krijgen zit er al bijna niet meer in... 😞
Nou ik ga naar huis! Ik spiek hier vanavond even weer.
NAAM: MAART APRIL MEI JUNI Elies26-------ja--------ja------ja-----ja Priscilla------ja--------ja------ja------ja shirtjuh------nee-------ja-----ja------ja Moortje-----nee-------nee----ja------ja
@elies: beterschap meid, erg pijnlijk keelontsteking..goed rusten!!! @brendy: hihi flink aan de klus dus deze dagen, hopen op pos test eind van cyclus @moortje: ohh ik hoop het zo dat je zwanger ben, ik ga voor je duimen!!! en ronde 4 is gewoon magisch...wie weet hebben wij ook allebij geluk bij ronde 4:D!! @joan: ik snap echt dat je baalt als een stekker!! echt vervelend als je zo graag wil,en je dan zoiezo nog een maand langer moet wachten!
JoanOud lidBerichten: 871Lid sinds: 29 oktober 2010
@ Moortje, was bij mijn afstudeermaatje op haar kamer! Aangezien ik dan mn laptop mee kan nemen, kunnen we allebei op een pc aan het werk! Moet dan wel 45 minuten reizen, maar dat moet ik ook als ik naar school ga.
Hmm Marjolein is ook lid van onze hyves, dus als je nieuwsgierig bent kun je daarop kijken wie het is 😉
Had je inmiddels al een leuk slabbetje of speentje voor als het raak is? 😃
Ik zag toevallig dat Nies al een hele tijd niet op het forum is geweest, hoop maar dat alles goed met haar en hun beebje!!
mrinkiejOud lidBerichten: 1.627Lid sinds: 12 oktober 2010
Erg drukke en hectische dagen/weken gehad.. Ten eerste de ziekte van mijn schoonmoeder, helaas afgelopen donderdag weer slecht nieuws gehad. Ze kunnen niks doen, zelfs proberen de uitzaaiingen te stoppen is geen optie meer. Daar is het al te ver voor 😞 Ze gaan morgen wel starten met chemo, maar dat is als pijnbestrijding...
En ik zelf heb 4 dagen een flinke griep gehad, jeetje zeg ! Nu gelukkig weer beter! Met de zwangerschap gaat alles goed, nog wel erg moe!
Hoe is het verder hier? Geen nieuwe zwangeren erbij? Jammer, wel een paar mensen met bijna hun NOD dag, spannend! En inderdaad heeft ronde 4 voor veel van ons geluk gebracht, hopelijk bij jullie ook!
Liefs Mar
SpiritOud lidBerichten: 753Lid sinds: 2 november 2010
@ Mar: Phoe, zeker slecht nieuws...Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval. Gelukkig gaat alles wel goed met de zwangerschap!
@ Moortje: Morgen testen!!! Spannend!!! Ga zo voor je duimen! Je kwaaltjes klinken wel echt als een zwangerschap. Hoop het zo! Succes morgenochtend!
@ Joan: Zo balen dat je een maand moet overslaan. Inderdaad maar hopen dat het daarna in 1 keer raak is! Gefeliciteerd met je nieuwe oppas kindje:) Haha, dat zeg ik ook altijd tegen mn man. Als ik zwanger wordt, wordt ik echt intens, hihi! Maar dat heb ik er wel voor over hoor;) Morgen naar de dietiste. Zie er wel een beetje tegenop eigenlijk.
Elies: Beterschap! Hoe voel je je nu?
Heel veel gekletst vandaag, maar ben alweer vergeten op wie ik verder wilde reageren. SORRY!
Ons trouwalbum zaterdag gehaald en het is echt supermooi geworden! Kan er wel naar blijven kijken, hihi! Moortje, ik zal binnenkort wel een paar foto's op hyves zetten;)
@Mar: jeetje! dat is echt erg meid:(:( ik hoop dat ze de komende tijd zo min mogelijk pijn zal hebben, en dat ze mischien jullie beebje nog mag zien! heel veel sterkte!!*KNUFF*
@Spirit: super leuk! lekker terug denken aan die mooie dag!
@ Shirtjuh: Ik hoop het ook zoooo! Maar ik twijfel en ik twijfel en ik twijfel 😉
@ Spirit: Ja, als ik ze zelf lees dan klinkt het toch ook wel zo, maar ik weet het echt niet meer *zucht* 😉 En wat leuk als je foto's wilt plaatsen! Geef je dan even een seintje? 😃 @ Joan: Oke, op die manier! Dan kun je denk ik wel beter leren dan dat je alleen zit.. Ik heb nog niks gehaald nee.. Helaas geen tijd verder gehad en ook niks gevonden. En volgens mij vliegt hij van blijdschap door het dak bij alleen het zien van de test. Hij smste vandaag ook dat ie zo benieuwd is en er de hele dag aan denkt.
Ja, dat had ik pas ook al gezegd.. dat ik Pris mis! En erg benieuwd hoe het met haar gaat! En Nies is inderdaad ook weken al niet geweest! Als alles maar goed gaat!
@ Marr: Oh vreselijk zeg!! Nog erger dus dan jullie dachten 😞 Wat moet dat moeilijk zijn! Zeggen ze ook in wat voor termijn ze denken? Weken of maanden?
@ Mrinkiej: Wat vervelend hey! Dan is het dus 'goed' doorgebroken 😞 En ik zie dat je over 6 maanden gaat trouwen?!?! 😃 Wat leuk hey!! Ben je druk met regelen?
@Moortje: pris had wel gezegd dat ze erover dacht niet meer hier mee te praten, maar in zwanger worden na miskraam is ze ook niet meer:( ben wel benieuwd hoe het met dr is!
jaa mn zusje gaat in juli trouwen, dus we gaan in april samen trouwjurken passen!!:D en gelukkig is mn schoonmoeder bloemiste, dus kan ik alvast wat uitkiezen kwa bloemen! vind het echt zoo leuk allemaal! lekker afleiding van het zwanger willen worden!
Dus morgenvroeg nog niet testen? ik heb echt een voorgevoel dat jij zwanger bent!
Oh, dat is helemaal leuk! Dicht bij elkaar trouwen en dan samen zulke dingen kunnen doen 😃 En wat handig/leuk dat je schoonmoeder bloemiste is! Dan hoef je je daar niet druk over te maken! Wat voor soort boeketten vind je mooi?
Ja, ik ga morgenvroeg wel testen!! Dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben! Want als ik dan negatief test, dan heb ik in ieder geval veeeel minder hoop, omdat ik dan op dag 35 zit (en langer is m'n cyclus nog niet geweest) en omdat ik meer dan 14 dagen geleden m'n eisprong heb gevoeld.
Ik ging net ook verzitten op de bank en dan voel ik echt steken door m'n buik. Het valt me wel echt op dat het raak is zodra ik beweeg/overeind kom etc. en dat ken ik niet! Maar tja.. helaas soms ook gewoon steken als ik rustig zit 😞
@ Moortje, Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah!!! Wauw wat ontzettend super geweldig voor jou! Mn hart maakte een sprongetje voor jou haha! Gefeliciteerd! Genieten van dit geweldige nieuws! Hopen op een super mooie zwangerschap!
* Joan is echt super blij voor Moortjeeeeeeeeee en vliegt haar om de nek! * 😃
Elies26Oud lidBerichten: 2.392Lid sinds: 25 juni 2012
waaaaaaaaaaaaaah! GEFELICITEEEEEEERD!!!!!!!!! Meid wat óntzettend gaaf... Zit gewoon helemaal te gillen hier op het werk hahahahahaha :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Zie je wel dat ronde 4 jou ook geluk heeft gebracht!!!! heeeeeeele dikke knuf van mij voor jou !!
Ik was vanochtend vroeg al wakker... 06.00 uur.. maar ik durfde niet en was bang dat m'n urine nog niet geconcentreerd genoeg was 😉 Dus ik heb gewoon nog ruim 2 uur liggen woelen in bed en toen moest ik écht écht écht plassen..
Heb aan m'n borsten gevoeld, ben een paar keer gaan verliggen om te kijken of ik nog steken had etc. Ik werd helemaal gek. De ene keer leken m'n borsten nog pijnlijk, de andere keer niet.. kortom.. ik had geen flauw idee meer..
Toen naar de wc in een potje piesen en je hoort vaak dat de urine troebel is als je zwanger bent en verrek.. allemaal vlokjes in m'n urine en toen begon m'n hoop weer te komen 😃 Daar zat ik hartstikke zenuwachtig in de wc in de gang.. M'n kerel kon niet mee, want m'n vader zat in de douche en ook een beetje gek als je later met z'n 2en uit de wc komt..
Maar goed.. die test gaf gelijk een KNAL resultaat!! Even donker als het teststreepje! Kan het niet geloven en ben natuurlijk ook bang dat het niet echt is, dat de test fout was etc., dus ik ga vandaag ook nog een clear blue halen.. Dan weet ik het voor mijn gevoel denk ik zeker 😃
Ik stond helemaal hyper in de wc, handen die trilden.. WAAAAH... ik wilde gelijk met m'n glas plas de wc uitrennen om te laten zien aan m'n kerel wat troebele urine inhoudt, maar shit.. daar kwam m'n moeder bijna de hoek omzeilen.. Ben de wc terug in gerend, glas gauw leeggegoten in de wc pot en hem gauw verstopt om de grond, test in m'n pjamabroek geduwd en toen kwam ik er met m'n meest schijnheilige gezicht de wc weer uit 😉
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...
* Moortje is nu wel bang dat zij ook een foute test van de Kruitvat heeft en dat hij vals positief is...*
Moortje meis.. Niet zo twijfelen! Je krijgt geen KNAL positieve uitslag als het een valse test is.. Geloof het nou maar, je bent gewoon hartstikke zwanger!! Ik zei het toch al toen ik je klachten-lijstje las.. Hoever ben je nu dan volgens je eigen berekening?
Thanx thanx thanx meiden 😃 Oh, wat ben ik hyper.. Ik moet echt even die lach zien te verwijderen van m'n gezicht 😉
Hahaha Elies.. je collega's weten het nu dus ook? 😉 hahaha.. ja, dus ook in ronde 4 geluk voor mij!! 😃
Maar ik merk gelijk dat ik in het volgende stadium aangekomen ben.. merkte net wat steken op in m'n buik en denk dan gelijk van: 'oh, ik moet rustiger doen, want straks gaat het niet goed...' 😉
Mijn man is helemaal blij!! Ik liet hem die test zien en je zag die ogen echt groter worden en toen ineens een hele brede glimlach op z'n gezicht 'echt?????' 😃 :D Gisteren wilde ie al telkens over m'n buik heen aaien, omdat ie gewoon écht ZEKER wist dat er een ukkie in zat/zit.. heeft ie dus wel gelijk he? 😉 Ik dacht en hoopte het en hij wist het gewoon zeker 😃
En hoe gaat het met jouw keel meis? Beetje opgeknapt door een middag lekker rustig aan doen?
En meiden die nog niet zwanger zijn: voor jullie zal dit ook best een moeilijk bericht zijn! Wéér 1 zwanger.. Ik denk aan jullie!! Zo voelde ik me afgelopen keren ook en was bang dat het voor mij niet zou komen.. en kijk mij nou eens.. wie weet is het bij jullie de volgende ronde raak! * Dikke knuf *
Hahaha ja ik snap dat je hyper bent!! En wat leuk dat je mannetje het al 'zeker' wist.. 😃 Ik voel me nog niet super, maar ik moest komen werken vandaag van de big boss.. Mijn collega is vrij en anders is er niemand!! Dus ik doe lekker rustig aan vandaag 😉
Maarre dan ben je zeker ook uitgerekend in Oktober?? Leuk, dan kan je daar ook mee komen kletsen 😃 Gezellig!!!
Ik heb volgens mij zondag 13 feb. m'n eisprong gehad.. Dus dan zou ik nu toch 4 weken en 2 dagen zijn? Geen flauw idee of ik echt goed zit hoor!! Ik heb er namelijk altijd nog naast gezeten 😉
Aangezien deze test zo knalpositief is, kan het ook nog zijn dat m'n eisprong misschien wel eerder was..
Als ik vanaf de eerste dag van m'n laatste cyclus bereken dan ben ik 4 weken en 6 dagen
Die testen van clear blue geven toch ook aan hoe lang je zwanger bent? Misschien word ik daar wat wijs van..
Ja dan is het 1-2 weken dan zou je dus 4 tot 5 weken zwanger zijn.. Gewoon nu even berekenen vanaf de eerste dag van je laatste cyclus op internet kan je het zo uitrekenen...
Jaaa, maar dan mag je ook bij ons komen kletsen hoor! Het kan natuuuurlijk zomaar zijn dat je eerder bevalt 😉 Vind het wel gezellig als je je ook bij ons voegt 😃
@ Ikke: Dank je wel! Ik ben nu nummer 6 die in ronde 4 zwanger is geworden 😃
@ Elies: Maar die kijkt dus niet echt naar je eisprong.. Dus misschien kan ik beter 4 weken en 2 dagen aanhouden, dan kan het later altijd meevallen 😉 Alhoewel.. bij de dokter/verloskunde rekenen ze ook vanaf je eerste dag van je laatste menst. Of niet?
WAAAAAAAAAH 😃
Jep.. Als ik de VK moet geloven ben ik 20 oktober uitgerekend en dus 3 dagen langer zwanger zijn maar ik weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad!! Maar goed, ik zal het wel horen als ik bij de Vk ben geweest! De meeste vrouwen worden nog verder of teruggezet bij de termijn-echo!
Dat klinkt ook wel lekker zeg! Dan zou je al bijna 7 weken zijn 😃
Pff... nu hard gaan nadenken wanneer we het wie gaan vertellen.. Ik denk dat we al vroeg de ouders inlichten! Zeker omdat ik nu tijdelijk bij m'n ouders inwoon en ik wellicht over een paar weken misselijk ben etc. en ik wil liever het eerst vertellen dan dat ze het zelf aan gaan denken door m'n gedrag 😉
Nou, nu eerst maar een klussen in ons huis!! En dan eind van de middag nog een paar testen halen 😉
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
vandaag schrok ik, ik dacht, vruchtbare dag is 2 maart (dag voor eisprong) dus dat duurt nog even. is dat gewoon morgen al:) vanmorgen weer geklust! jee!
Wij hebben het ook al met 5 weken aan de ouders verteld hoor.. En mensen merken het op de een of andere manier toch! Wat vrienden van mijn vent vroegen van de week ook al wat er met hem was.. Hij was zo anders en volgens hun zou ik zwanger zijn 😉 Hahaha!! Nou dat hebben we gelijk even ontkracht! Hun mogen het weten zodra we een goede echo hebben gehad, maar de ouders mochten het al vroeg weten.. Als het fout gaat vertel ik het toch wel dus ja!! 😃
Ik kom even snel spieken voor ik in vergadering moet en jahoor... De klachten waren kwaaltjes!! Gefeliciteerd moortje!! Ik kom vanmiddag alle hyperreacties lezen en hoe vriendlief reageerde, moet nu eerst kletsen voor m'n loon
ShirtjuhhOud lidBerichten: 1.074Lid sinds: 29 oktober 2010
MOORTJE, Ik wist het! hihi, super gefeliciteerd meis! Ben echt helemaal blij voor je!!! En nou niet denken dat je vals positief hebt. Jij hebt een knalstreep, dus hartstikke posi meid! Ik had toen een heeeel licht streepje. Dus je bent gewoon hartstikke zwanger! Jou jaar kan nu echt niet meer stuk! Hehe, wel grappig, die test verstoppen voor je moeder. Dat is dan wel weer lastig als je tijdelijk bij je ouders inwoont. Meid, ga er heerlijk van genieten. Het is je zo gegunt!!!
@ Mrinkiej: Phoe, balen zeg, dat je zo'n pijn hebt. En wat kicke dat je over 6 maanden al gaat trouwen! Geniet van deze periode! En alvast veel succes en plezier met de jurk zoeken. Dat is zo ontzettend gaaf om te doen!
@ elies: Wat shit zeg, dat je MOEST komen van je baas. Maar als het niet gaat, gaat het toch niet? Doe maar rustig aan dan vandaag.
MiekOud lidBerichten: 852Lid sinds: 22 november 2010
Zo even een pauze tussendoor. Mn nagel valt bijna van mn vinger (heb kunstnagels) dus typ wat debiel, maar moet zo nog 1 gesprek doen en dan met 9 nette nagels en 1 kort gescheurde blanke ziet er ook niet uit dus hij moet nog even volhouden. @Moortje; wat heerlijk zeg! En dat hij gelijk helder testte geeft ook wel aan dat het met je hcg-opbouw goed zit! Toppie! Net als iedere pas-zwangere nog een digitale doen en dan morgen en overmorgen nog een keer om te kijken of het wel echt zo is en dan gaat het doordringen! Geniet er van! Super dan manlief ook zo blij was, wel lastig denk ik je mond houden nu je bij je ouders woont? Bij de verloskundige houden ze zonder meting nog de eerste dag van je laatste menstruatie aan maar daarna meten ze het kindje en op basis daarvan wordt de uitgerekende datum bepaalt. @Elies; weer wat opgeknapt dan? @VJ; jullie enthousiastelingen in de morgen de klussen 😉 hopelijk schiet manlief raak 😃 aan de frequentie kan het iig niet liggen Wij hebben het ook met 5,5 week verteld; toen was het kerstavond J @Mrinkiej; hoe is het met je pijn? Gaat het wat beter?
@Miek: Nou nog niet echt 100% fit, maar ik moet werken want mijn collega is er vandaag niet en anders zit er niemand!! Maar ik doe lekker rustig aan, moet nu voor nog iemand zorgen 😉 Niet meer alleen voor mezelf dus moet echt niet teveel doen vandaag..
BrendyOud lidBerichten: 450Lid sinds: 31 oktober 2010
Klussen int huis was van korte duur, omdat we vanmiddag nog even pakken moeten ophalen voor m'n man z'n nieuwe werk (die waren vermaakt) en nu gaan we ook gelijk maar langs de prenatal 😃 Even iets van een speen/luierhempje halen zodat we die vast in huis hebben als we het de ouders willen gaan vertellen 😃
We gaan nog maar even hard nadenken wanneer we het vertellen.. M'n moeder is 11 maart jarig en dan vind ik het wel leuk om haar gewoon een kado te geven en dat ik dan ook nog een kadootje voor hun samen (ook voor m'n vader) heb (dat doe ik wel vaker.. dus ik denk niet dat ze gelijk opveren ;)) en dat ik dan dus iets geef wat met zwangerschap te maken heeft.. En dat we het dan ook rond die datum aan m'n man z'n ouders vertellen..
En dan moeten we nog maar even kijken wanneer we het aan de broers/zussen vertellen 😃
@ VJ: Goed bingo spelen meid!! Ik hoop voor je dat jij over een paar weken een knal positieve test in handen mag hebben!! 😃
@ Elies: Haha, jullie stralen teveel 😉 Even die big smile van je gezicht halen 😃
@ Miek: Dank je wel 😃 En wat zeg je dat leuk 😉 Dat klachtjes zijn dus inderdaad kwaaltjes 😃
@ Shirtjuh: Dat gaat zeker goed komen 😉
@ Spirit: Dank je wel! Gelukkig wel een knalstreep ja! 😃 Maar toch... komt gewoon omdat we het nog niet kunnen bevatten!! 😃 En het is heel lastig om niks te zeggen!! Vanochtend kwam m'n moeder met een vriendin van dr even kijken in ons nieuwe huis. En toen zei m'n moeder van: 'Ja, en dit kamertje heeft nog niet echt een bestemming..''
WEL HOOR MAM!! 😃
@ BrendY: Dank je wel 😃 Haha.. ik hoopte het zelf ook al heel erg toen ik m'n klachtjes op papier had staan 😉
Zou ik vanmiddag/vanavond met een digitale kunnen testen? Of moet ik dan weer wachten tot morgenvroeg? Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin 😉
@Moortje: Ik zou wel even wachten tot morgenvroeg.. Die digitale zijn soms heel lastig!! Die hebben ook een hoge concentratie HCg nodig om positief uit te slaan.. En het zou een klein drama zijn als die test vanmiddag ineens zegt: Niet zwanger! Pfff 😞 Dus ik zou wel even wachten tot morgenvroeg als ik jou was.. Jaa haha die gasten hebben nu een weddenschap onderling.. Maatje van vriendlief of vriendlief -- wie het eerste papa word 😃 En iedereen gokt op de maat van vriendlief whahaha :D:D:D Ik lag inwendig in een deuk toen ik het zaterdagavond hoorde 😉 Ze moesten eens weten!!!!
@ Elies: Daar heb je dan wel weer gelijk in. Als hij nu zegt: 'niet zwanger' zakt de moed me in de schoenen! Maar aan de andere kant: hij knalde nu gelijk van de test af. Er was gélijk een dikke streep te zien, dus volgens mij heb ik wel veel hcg in m'n lichaam...
Grappig hey! En dan je mond dichthouden.. MOEILIJK! Ze kijken straks allemaal op hun neus 😃 Merk je al wat aan je lichaam?
@Moortje: Ja je kan hem nu ook wel doen.. Idd, jou streepje knalde ervanaf.. En mocht ie nega zijn (wat waarschijnlijk niet zo is) kan je altijd morgenochtend een nieuwe test doen!! Of ik al iets merk.. Ja, heb sinds gisteren last van maagzuur 😞 Krijg witte puntjes op mijn tepels en ben heel moe.. Ook kan ik 's avonds mijn buik niet meer zo goed inhouden!! Maar dat zijn natuurlijk voordal de darmen die opspelen.. Ik merk ook al 2 dagen dat ik wel echt héél erg trek heb in koffie en als ik dan 4 slokken op heb word ik er misselijk van.. En het valt natuurlijk op dat ik niet rook en drink 😉 Maar goed, nog 2 weekjes geduld en dan mag de hele wereld het weten :D:D
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Ik kom ook maar even kijken....Heb nu pauze. Heb mijn toastijzer meegenomen en een paninni gebakken 😊
@Moortje: Ik had op do ochtend een gewone test gedaan en vrijdag rond 17.00 uur een cb...Dus ik denk dat het wel kan dat je vanavond nog een cb test doet @Elies: Ja maagzuur, daar heb ik al 2 weken last van. Ze zeggen melk drinken, maar heb het nog niet geprobeerd. Ik heb er alleen 's morgens als ik opsta last van
@ Ikke: Haha.. jij hebt het goed bekeken!! Een tosti is heerlijk! 😃
Enne.. hoe dik/dun was het streepje toen je op donderdag een test deed? Ga er in ieder geval vanmiddag 1 maken en dan kijk ik wel.. Heb er wel heel veel zin in, want wil nog een bevestiging!
Ben er trouwens tussen in gaan zitten wat de bevaldatum betreft.. Ik kwam overal tussen 1 november en 7 november uit, dus heb het maar op 4 november gezet.. 😃
@ Elies: Het scheelt dat ik altijd al wel een buikje heb 😉 haha.. Vervelend dat je ook last van maagzuur krijgt! Misschien helpt de tip om melk te drinken? En ben je trouwens gek op koffie?
Spannend he? Zo'n veranderend lichaam..