@Moortje: ik zou me ook niet stil kunnen houden hoor! en het vertellen is idd echt iets heel bijzonders, ik heb toen ik posi teste mn moeder meteen gebeld, maar de was nog wel een beetje van, wacht nou maar even tot de 1e echo met vertellen aan je vader anders zit hij meteen op een roze wolk, haha, ja bij mij is dat andersom, mn moeder is nuchter en mn vader is het emo typje haha. toen zijn vriendlief en ik savonds naar zijn ouders gegaan, en hebben we de testen aan hun gegeven als kadotje, en mn schoonmoeder me helemaal omhelzen enzo, ze had het nooooit verwacht! haha. en de volgende dag ging ik naar mn ouders, mn moeder was er niet, dus ik zat tegenover mn vader, ik zei (heel vaag hihi) pap ik moet je wat vertellen, vind het best moeilijk om het eruit te gooien, maar je word weer opa!! hij helemaal tranenin zn ogen! echt waar? waarom vind je dat moeilijk om te vertellen? ik zei ik weet het niet, mischien omdat C. (mn zusje) op haar 19e zwanger was en jullie toen nogal een beetje boos reageerden? hij zei ja maar dat lag heeel anders, zij had geen relatie, en jij al 4 jaar! oja is ook zo haha. helemaal blij dus!:D
op je moeders verjaardag vertellen is idd wel heel mooi kado! hihi, sorry voor het hele verhaal:$
@Evi: coool zo'n buikje! zou er gewoon lekker trots op zijn:D
Hier: ongi was weg, al 3 dagen, gister wat wijntjes gehad (had echt even zoiets van, het moet maar kunnen hoor!) en vanmorgen op de wc, dus weer bloed:S vreemd.