Haaaahhhhhh donderdagmiddag en ik heb VRIJ, wat heerlijk om in alle stilte thuis op de bank te zitten en even te kunnen forummen! Ik wacht op de elektricien, hopelijk komt-ie snel en is-ie ook snel weer weg!
Emi ik ben blij dat het beter gaat hoor nu je over bent op fv, hopelijk kun je nu voor jezelf en Thijs wat rust creeren! Ik ben blij dat ik van tevoren al had besloten dat ik niet wou borstvoeden, ik had al van een vriendin gehoord dat haar kindje ook supervaak aangelegd wou worden en ik zou daar zoooooo onzeker en gestresst van worden... Blijkt dus in de praktijk ook wel zo te werken!
Sophie gezellig dat je ons even komt updaten, je zit gezellig in hetzelfde schuitje als Marloes he... Hoop dat jullie allebei snel bevallen, ik ben erg benieuwd naar jullie kindjes! Sterkte met de laatste loodjes!
Jeannet heb je je vk op de hoogte gesteld van je misselijkheid? Wat Aphrodite zegt, het is geen ramp als je het eerste trimester afvalt, maar het lijkt me wel belangrijk dat jij en je vk goed in de gaten houden dat het niet uit de hand loopt, zeker als je onvoldoende vocht binnenhoudt!
Mirjam ik doe mijn best om straks zo veel mogelijk langs te blijven komen, ik kijk er echt naar uit om met ons ukkie aan de gang te gaan straks, maar ben wel van plan om ook tijd voor mezelf te creeren... Is vast heel makkelijk gezegd nu maar we zullen zien hoe het straks gaat...
Aphrodite ja een van mijn uitgerekend-topics is ook heel druk, een aantal meiden daar zitten al een hele tijd thuis dus die hebben tijd om overdag vaak te reageren, en dat moet je dan 's avonds allemaal inhalen... En ik zit in twee uitgerekend-topics omdat ik op 31 juli ben uitgerekend, gelukkig is het andere iets minder druk en heb ik volgende week verlof!
Hier voor de afwisseling eens wat nieuws, ik ben vanmorgen naar de vk geweest. Daar was alles weer prima, de vk bevestigde dat we een druk kindje hebben (was aan het schoppen tegen dat hartslagding haha) en ze dacht dat het netjes met het hoofdje naar beneden lag en al wat ingedaald is. Gelukkig maar, ik had echt het idee dat die kleine nog alle kanten op draaide maar schijnbaar is dat dus alleen om de lengte-as... Dus ik ben gepromoveerd van bbbi naar bibi haha!
Verder ook mijn functioneringsgesprek gehad, dat ging echt helemaal nergens over, zowel mijn baas als de floormanager had niks op te merken, van de vorige keer stond er nog een omerking dat ik me minder met het projectmanagement bezig moest houden. Nou ja, die zitten een verdieping lager dan ik en ik ga echt niet meer de hele tijd de trap op en af lopen dus dat had zich vanzelf opgelost haha! Verder waren ze alleen maar tevreden. Jammer dat er nu geen salarisbespreking bij zat, dat doen we in december haha! Uiteindelijk heb ik ook volgende week vrijdag vrij gekregen, de floormanager had niet echt goed gekeken welke dag dat was en zich dus niet gerealiseerd dat dat mijn laatste dag was. Sukkel. Maar goed, ik werk dus nu officieel nog 5 dagen en dan.... VERLOF!!!! Ik heb al van alles gepland staan voor de eerste week, maar alleen al het feit dat je niet meer om kwart voor 9 aangekleed, gevoederd en wel ergens hoeft te zijn, is een hele opluchting 😃
Nog steeds geen elektricien, hopelijk komt hij wel echt voor 2 uur...