lieve dames,
bijdeze een nieuw deel.
klets gezellig verder dat jullie alle snel zwanger mogen zijn.
https://zwangerworden.nu/showthread.php/6078-stoppen-in-juni-2010-met-de-pil-deel-4
liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
korel schreef:Nienke, WOoow gefeliciteerd met je 2 wondertjes! 😃 Nou kun je wat meer genieten he!
Allegra schreef:Fijn om te horen dat alles goed gaat met die kleine emi! Gaat het met werken ook een beetje?
korel schreef:Nienke, ik zou kijken of ik dan misschien 3 dagen ofzo kan werken. Ik sta gelukkig niet voor die keuze. Maar het zal een moeilijke keuze zijn.
korel schreef:Mirjam, naja er wordt tenminste iets gedaan. Hoop dat 't zaad verder goed is natuurlijk.
nienke schreef:hoezo sta je niet voor die keuze?
korel schreef:Ik blijf fulltime werken en toch altijd bij mijn kind zijn... 😉 We zijn ondernemers in de binnenvaart.
sab88 schreef:@ Nienke: Ik vind de volgende combi's leuk
Daan en Roos
Rens en Daan
Nienke en Roos
:D
Allegra schreef:www.engetjesendraken.nl, heb 'm ook op de Hyves gezet. Maarreh... mag jij nog shoppen? 😉
Wou net mijn kamertje gaan bestellen, kom ik op de website van Babypark, blijkt dat die op zondag om religieuze redenen niet bruikbaar is 😞 Ik ben nu bezig met dingen organiseren en rekeningen betalen dus eigenlijk had ik dit in een ruk door willen doen... Morgen nog maar een keer proberen dan, verdeurie!
emi schreef:Daisy spannend allemaal zeg.. Fijn dat er nu wel iets gebeurd.. Succes! en hopen dat je net zo snel zwanger bent als nienke.
jojo denken ze dat ie te snel groeit dan? Succes iig.
Daisy schreef:Wij moesten vandaag weer naar gyn voor alle uitslagen....
Sperma van manlief was goed! Gelukkig maar.
Bij mij was uit de bloedonderzoeken verder ook niets gekomen, dus we kunnen verder.
Heb nu provera om een "menstruatie" op te wekken, dat moet ik nu 7 dagen slikken.
En dan begin ik op cyclusdag 1 met clomid. Spannend! Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen komende tijd!
daantje schreef:Yente, had je al uitgenodigd op onze hyves, maar heb je nog een keer een uitnodiging gestuurd. Hopelijk dat het nu goed is gegaan.
Nienke: heb jij dan om een uitnodiging gevraagd vandaag via hyves?
Allegra schreef:Nienke spannend weer een echo vrijdag! Hopelijk ziet alles er goed uit! Het blijft eng hoor, op mijn uitgerekend-topic hebben we het er ook al een paar keer over gehad: je hebt zo geen idee van wat er zich in je buik afspeelt dat je je altijd afvraagt of het wel goed gaat... Ik ben blij dat ik de kleine nu voel trappen, want elke keer na de echo denk je aaaaahhh... nu ben ik gerustgesteld en drie weken later denk je weer... maar wat nou als... Niet om je ongerust te maken maar het is dus heel normaal dat je het een beetje eng vindt!
Daantje ik probeer te vermijden dat manlief alles naar zolder verplaatst, hij had in eerste instantie in zijn hoofd om alles daar neer te kwakken. Mooi niet dus want het grootste deel van die spullen wordt nooit meer gebruikt of ligt sowieso ergens waar het niet thuishoort (zijn hele garderobe ligt in de babykamer omdat hij dat makkelijk vindt ofzo). Van de week had hij de lamp en het tafeltje naast het logeerbed voor alle babyspullen gezet zodat hij makkelijk bij zijn airsoft-troep kon - die heeft hij eens per twee maanden nodig en de babyspullen hebben we pas in juli nodig, dus was het een goed idee om alles door de war te gooien. Mooi niet dus! 😈
Emi nou beter kwijt dan rijk die schoonmaakster van jou! Ik maak trouwens ook altijd de keuken schoon voordat ze komt, ben bang dat ze krassen op de kookplaat maakt ofzo haha!
Yente gaan ze de kleine draaien als-ie in stuit blijft liggen? Nog even volhouden en dan begint je verlof!
Ben benieuwd naar de nieuwe dames op Hyves, ik ga gauw kijken! :-D