mirjam86 schreef:nienke je zou toch even moeten wachten,
want daantje is de beheerder van de hyves 😃
daantje nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje 😃
hoop snel van jullie te horen xxx
Oja, haha! 😃
mirjam86 schreef:nienke hier gaat het goed de krampen zijn een heel stuk minder vandaag,
maar ik niet op mn buik slapen omdat mn borsten zo zeer doen.....
en verder vanochtend al wat misselijk geweest, nu kijken wat we nog meer gaan krijgen.
en hoe gaat het bij jou?
emi wat grappig dat je dat gedroomt hebt.
ik had al een hele tijd het idee dat als daantje bevalt ben ik zwanger 😃 ook zoiets en ja ik teste op de zelfde dag dat daantje is bevallen positief.
en nu wel goed luisteren naar je vk he....
Stampertje schreef:Heej,
Daantje bevallen?! Gefeliciteerd! Ben ook erg benieuwd naar je verhalen en de naam. Genieten!
Mirjam, ik kon ook al twee weken niet op mijn buik slapen, maar nu zijn mijn borsten al een stuk minder pijnlijk. Vandaag 6 weken en 5 dagen.
Ik ben wel in de ochtend mega-misselijk, verschrikkelijk zeg!
Gisteren een heel klein beetje roze verlies, eenmalig bij afvegen. Ik schrok me wezenloos, maar ik lees overal dat dit geen kwaad kan.
Zullen we dan maar vanuit gaan, die misselijkheid is niet over het hoofd te zien, voel me dus nog best zwanger.
Nog niemand weet het en het is erg moeilijk om het stil te houden, maar we willen de vk even afwachten.
@aphrodite Fijn dat je klachten weg zijn, ik kan niet wachten 😊 Ik heb nu al het gevoel dat ik dikker aan het worden ben, pfff....
korel schreef:Ik denk zo maar doen of niet...? Veel van de zwangeren lijst praat hier niet meer mee..
Yente, oohh gelukkig dat alles wel goed was!
emi schreef:Mirjam 4 weken lijkt een lange tijd inderdaad. je kan de tijd wel vooruit kijken..
Natascha kan toch dat jij de kleine al voelt, dan ligt je placenta er iig niet voor. Geniet ervan!
korel schreef:Stampertje, spannend hoor, Hoe ver ben je nu?
Mirjam... is het besef er al een beetje..? 😃
Het is hier idd rustiger... maja ik heb ook niet altijd veel te melden.. Vandaag 31 weken alweer... Ik wil graag bevallen 😉 Ik ben zo benieuwd naar ons kereltje.. Wil hem nou wel in mijn armen sluiten 😃 Ik voel me ook een enorme zeekoe. maja.... de kleine moet nog ff blijven zitten voor het mooie!
Nienke... Hoe gaat het met jou? Veel last van kwaaltjes?
emi schreef:allegra lekker uitrusten dit weekend dan.
jojo verlof, heerlijk, wat ga je als eerste doen?
nienke succes met de echo! laat je weten hoe het was?
jojo82 schreef:@chelke fijn dat jullie weer bij elkaar zijn ! misschien maakt dit jullie relatie alleen maar sterker!
@Shasha wat ontzettend rot zeg! ik hoop dat je maandag goed bericht krijgt...was er hier ook niet iemand die dat heeft gehad?
en wat later toch goed was?
@Nienke fijn dat jou echo goed was! gaan jullie het nu ook iedereen vertellen?