daantjeOud lidBerichten: 1.215Lid sinds: 12 juli 2010
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Nog 31 dagen zie ik in m'n ticker!!! Meiden het wordt zo spannend nu!
Yente schreef:@Nienke: Ik kom na mijn verlof niet meer terug op het werk, en moest daarom al mijn vakantiedagen van te voren opnemen. Vandaar dat ik nu eerst 4 weken vakantie heb en daarna pas officieel verlof.
daantje schreef:oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Nog 31 dagen zie ik in m'n ticker!!! Meiden het wordt zo spannend nu!
Stampertje schreef:@Bakkertje, jeetje wat moet jij het zwaar hebben zeg, sterkte!
@Mirjam, ik ga mee hopen. Het kan ook na een lange tijd 😊
@Yente en Emi, jullie hoeven ook nog maar even, kan me nog herinneren dat jullie + testten
Lekker rustig hier...
Ik heb nog een test gedaan met indicator en die gaf aan zwanger 3+
Ik heb echt de hele dag honger! Niet normaal en mijn buik is flink van slag.
Ik hoop niet dat dat zo blijft, dadelijk kom ik veel te veel aan!
Heeft iemand hier last van gehad?
Bakkertje1983 schreef:Hoi lieve meiden,
Een tijdje niets geschreven maar wel alles meegelezen.
@ Stampertje, yyeeaaahhhh onwijs gefeliciteerd meis. Komende weken zullen spannend maar vooral erg leuk zijn. Na zo lang wachten zul je vast zelfs van de minder leuke bijkomstigheden genieten.
@ Chelke, wat erg meis. Uit je bericht maakte ik op dat jij er een punt achter hebt gezet? Hoop dat het allemaal goed met je gaat en je er 'vrede' mee kan hebben.
@ Nienke, hoe gaat het nu met jou na het nieuws dat 1 van je kindjes het niet gered heeft? Fijn dat het met de kleine die er nog zit goed gaat iig.
@ Allegra, joepie je bent vandaag precies op de helft!! 20 weken, wat een mijlpaal weer. Nu nog 2 nachtjes tot DE echo ;-).
@ Daantje, hoowwww wat gaat het snel nu!! Nog een paar weekjes en de eerste "stoppen in juni 2010" baby is een feit! Komt vast helemaal goed met de bevalling hoor meis. Ik heb zelf een helse 1e bevalling gehad die na 27 uur uitliep op keizersnede maar dat is eerder uitzondering dan regel. Daarom ben ik ervan overtuigd dat het deze keer helemaal goed gaat komen en datzelfde geldt vast voor jou. Je kan het idd beste over je heen laten komen. Je weet niet, hoe goed je je ook hebt ingelezen ed, hoe het gaat lopen. Zorg ervoor dat je relaxt bent, dan heb je al een voorsprong.
Hier gaat het z'n gangetje. Raak er langzaam beetje aan gewend om er alleen voor te staan, zwanger met nog een peuter in huis. Heb nog wel regelmatig momenten van verdriet, kwaadheid en allerlei andere gevoelens. Het blijft *&%$ en dat zal ook nog wel ff zo blijven...
Met de zwangerschap gaat het ok. Net als jij EMI vorige week ook veel harde buiken gehad (wel pijnlijk!) en moest van de VK extreem rustig aan doen. Maar ja, hoe doe je dat als je vent er vandoor is en je familie 260 km verderop woont...?? Maar goed, al met al redelijk goed gegaan en nu stuk minder last dan aantal dagen geleden. Moest trouwens ook mijn urine na laten kijken ivm blaasontsteking maar daar konden ze niks van vinden. Misschien ook voor jou nog een tip om te doen emi?
Verder niet veel nieuws. O jawel, ga begin april even lekker een weekje met zoontje, beste vriendin en haar dochtertje naar op vakantie. Hebben nog niet geboekt maar zal ergens eerste week april worden. Heerlijk naar de zon, bijkomen van alles.
Fijne zondag meiden!!
Kus
Allegra schreef:Mirjam ik ga nog ff door met het dansje hoor!
Jeeeh ik heb mijn echo gehad en alles zag er super uit, het hartje was gelukkig helemaal perfect, en verder alles ook! En we weten wat het wordt maar hoe moeilijk ik het ook vind, ik ga het echt geheim houden 😊 Ben echt supertrots op die kleine uk in mijn buik dat-ie zo perfect in elkaar zit!!!!! Helemaal over the moon! Ik vond het ook erg interessant om alles zo te kunnen zien, de gynaecoloog legde alles heel uitgebreid uit, ook omdat hij er een stagiaire bij had. Het was echt genieten! En een paar mooie fotootjes meegekregen voor de (overgroot)opa en oma's!
mirjam86 schreef:hoi hoi
ik heb net een test gedaan en jajajajajaja ik ben zwanger :D:D:D:D:D:D:D:D
woehoeeeeeee.
ik ben nog helemaal aan het trillen en aan het huilen.
elke keer kijk ik of het klopt en dat ik het me niet verbeeld 😃
oooooowwwww ik ben zoooooooo blij hahahaha.
maar er staan 2 dikke strepen op op een test van kruidvat 2 voor 5 euro.
vanmiddag ga ik een clearbleu halen.
ik kom straks weer :D:D:D:D:D
xxx
mirjam86 schreef:Naam...........leeftijd........ronde.......kindje. ..........NOD
Prinsesje...........29...........5e............1e ..............3 april
Daisy.................27...........2e......... .1e............1e ronde 167dgn,hopelijk deze korter!
linda75..............35............8e...........1e ............2 februari
Hertogin is op wintersport
Zwanger:
Naam.......Leeftijd.....Ronde.....kindje.....Datum test......Uitgerekende datum
Miracle01.………...27.………..1e………..1e…….….07 juli…….....15 maart
Regenboog…… ….24.………..1e………..2e……..…26 juli..............4 april
henny………………..28.………..2e………..2e………..31 juli..............7 april
Stefje………….…...26.………...2e………..1e…......27 juli..............9 april
Daantje.............29..........1e.........1e..... ...29 juli............11 april
Mammavan2kids.29.…….....3e…….….3e…….…11aug........ ..…21 april
Sunshine83.……..27.………...2e………..1e………..13 aug.......…..21 april
Sas81...............29..........3e ........1e.........20 aug...........28 april
Yente...............29...........2e.........1e.... .....29 aug.............2 mei
jojo82...............28..........3e.........2e.... .....27aug..............7 mei
Sab88..............22...........2e.........1e..... ....29aug..............9 mei
Korel……...........22…….......3e……....1e…......15 sept............26 mei
Emi..................25...........3e........1e.... .....29 sept.............3 juni
Marloesspin.......25...........4e.........1e .......14 okt.............21 juni
Sophie1978.…....32….........3e…......1e……..…13 okt.............21 juni
Angel26............27...........5e.......…1e...... ..20 okt.............30 juni
D-81................29...........3e.........1e...... ...23 okt..............2 juli
Bakkertje………..27…….......4e…………2e…........4 nov……….......16 juli
Essie83............27...........5e.........1e..... ....19 nov............ 1 augustus??
Allegra………......33............5e…….....1e…….... 27 nov.............31 juli
Lucinda.............26...........3e..........1e . ..........
Marleen............28...........5e.........1e..... ......2 dec.................6 augustus
Natascha..........26............8e.........1e..... .......24 dec..............04 september?
Mica................28……......7e...........1e..... ........ 26 dec............03 september
Aphrodite..........28...........6e.........1e..... ...... 24 dec............... 05 september
Pure.................26...........7e...........1e. ............28 dec.............7 september?
shasha..............29...........4e...........2e.. ..........3 feb................12 oktober
Nienke..............28...........1e.......... 1e.............8 febr.................17 okotober
Stampertje.........27..........7e............1e.. ...........11 Maart...........11 November
Mirjam..............25...........10e...........1e .............16 maart...........21 November
mirjam86 schreef:oooow wat voelt dit onwerkelijk :D
jojo82 schreef:@mirjam die onzekerheid hou je wel hoor...ook als je kindje geboren is.... je blijft altijd zorgen maken om je kind, je hebt alles voor je kind over!!
mirjam86 schreef:ja dat denk ik ook 😃 zal wel vrouwen eigen zijn haha.
maar ik moet gewoon positief blijven.....
ooow bij jou gaat het ook hard zeg,
trek je het allemaal nog?
Allegra schreef:Jojo goh ja niet lang meer te gaan voor jou, lekker dat je bijna met verlof gaat joh! Valt me wel op dat er hier veel meiden al vroeg verlof hebben, tot nu toe is er niemand die tot 36 weken doorwerkt toch? Ik hoop dat wel te halen, maar als ik dat zo lees, hebben de meesten hier lichamelijk zwaarder werk dan ik (ik hoef alleen maar achter de computer te zitten, dat moet toch nog wel een tijdje kunnen...)
Ga van het weekend maar eens een paar bh's in een maat groter kopen denk ik, 's avonds zitten de beugels van mijn bh nu wel een beetje strak.
Allegra schreef:Mirjam ik wens jou toe... precies genoeg kwaaltjes *smiley met toverstafje* :-D
nienke schreef:wat is de hyves ook alweer? ben nu wel benieuwd ;-)