@Bakkertje: wat lees ik nou, twijfel of je nu een jongen of een meisje krijgt? Spannend zeg? Op een 3d echo kunnen ze dat toch beter zien?
@Sascha: jee meid, wat naar allemaal! Veel sterkte. Vanmiddag weet je dus meer! Zal duimen!
@Jojo: meid, bij jou schiet het ook al op he? Voor je het weet is het zover hoor (en ik spreek uit ervaring, haha). Netjes dat je maar 500 gr was aangekomen. De laatste weken vlogen bij mij de kilo’s eraan. Ik ben uiteindelijk 14 kg aangekomen. Daarvan is er nu 9 alweer af J Op naar de volgende 5!
Rustig aan he jij! ;-)
@Mirjam: van harte meid! Zie nu dat je 16 maart hebt getest. Mooiere datum is er niet 😉 Leuk dat je het tegen je fam verteld hebt. Bijzonder moment is dat he?
@Aphrodite: mag je als je zwanger bent 1e klas rijden in Belgie? Daar doen ze hier in NL niet aan hoor. Je moet hier gewoon je dikke buik naar voren steken en vragen of je mag zitten.
@Emi: meis, ga nu eens wat rustiger aan doen! Je bent al 31 weken, dat is niet niks hoor. Believe me, je word nog moeier, echt. Neem je rust, want stel je voor dat je kindje eerder komt, dan ben je tenminste wat uitgerust. Ik ben blij dat ik de paar dagen voor m’n bevalling wat rustiger was, want zo’n bevalling is echt zwaaaaar! En dat niet alleen, zeker erna! Poeh hee, dat is me wel tegen gevallen. Tip van anderen: start alvast met je ijzer op peil te brengen/boven peil te brengen. Heb je hard nodig voor na de bevalling! Wil je niet bang maken, maar wel waarschuwen lieverd. Maar jij weet dat denk ik ook wel vanuit je werk. Dikke knuf voor jou.
Las dat je had gedroomd dat ik bevallen was J Ben benieuwd als we over een jaar/ ander half jaar ofzo nog contact hebben of je dan ook weer droomt dat ik weer zwanger mag zijn J
@hve: spannend meid! Heel veel succes met je bevalling. Probeer je goed te ontspannen tussen de weeën door. Ik was enorm gespannen, waardoor de ontsluiting niet goed op gang kwam.
@Stampertje: hangt van je vk af of je nog een echo krijgt of niet. Wij hadden met 8 weken een echo (vk dacht dat we al verder waren) en hebben er daarna geen meer gekregen helaas. We hebben er nog wel een met 14 weken gedaan, maar dat was op eigen kosten. Hoop voor je dat jij er nog wel een krijgt.
@Emi: wacht maar als je met verlof bent. Dan moet je ook veel vaker stofzuigen! Dacht dat het wel mee zou vallen, maar was hier echt nodig.
@Natascha: wahaha, meid, moet erg om je lachen. Bijna klaar…. Wacht maar! Je moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat kopen. Ik dacht ook elke keer dat ik bijna klaar was, maar elke keer kwam er wel weer wat bij. Denk aan digitale thermometer (een voor jou en een voor je beeb), billendoekjes + doosje, luiers, aankleedkussen + 3 hoezen, hydrofielluiers (believe me, daar heb je er heeeeeeel wat van nodig. Wij hebben er 15), washandjes (van dezelfde stof als hydrofielluiers), badcapes (gebruiken wij nu als opslagdoek als ze op schoot zit en tijdens het voeden, maar ook als extra dekentje in haar bedje. We hebben er hier 5 van. Van de week zaten er wel 4 in de was en we wassen bijna elke dag!). lakentjes, dekentjes, luiertas, aankleding kamer, kleertjes (min 3 pakjes in 50 en 3 pakjes in 56), mutsjes, evt flesjes, 2 kruiken……..euhmmm, moet ik nog verder gaan? 😉 Succes met shoppen meid! Lekker van genieten hoor. Is leuk.