hve nog niet aan het bevallen 😃
het duurt nu niet zo lang meer voor je nog een paar daagjes 😃
mirjam86Oud lidBerichten: 2.503Lid sinds: 11 juni 2010
jojo82 schreef:@Daisy wat een rot nieuws zeg!!! ik hoop zo dat je snel weer hier komt met mooi nieuws!!!
snap het helemaal dat je even niet meer hier wilt komen! ga heel hard voor je duimen!! dikke knuffel!!!
@Sunshine dus een zoon! super zeg!! heb er ook 1 van 20 maanden en is een echt ventje!!
nou als je zo'n duidelijke foto hebt van het geslacht zal het vast wel goed zijn!!
als het goed is krijgen wij een meisje! maar houd toch een slag om de arm..... bij de groeiecho van 30 weken was ze al redelijk overtuigd, maar zei toen nog wel "pin me er niet op vast..."
en bij de groei echo van 34 weken zei ze "overduidelijk schaamlippen!! dus je kunt wel gaan shoppen..."
maar toch durf ik er nog niet helemaal vanuit te gaan.....all heb ik me natuurlijk niet kunnen in houden en al wat kleertjes gekocht!!!
@Nienke maak je niet druk om die ene vreetbui hoor!!! heb ik ook wel gehad.... denk je de volgende x er ook beter overna voor dat je het weer doet!
@Allegra mooi buikje hoor!!!!
hier vanacht heel veel last van oefenween gehad.... kon er niet van slapen...
ik hoop dat ik dit x weer iets voor de uitgerekende datum mag bevallen...maar ja die oefenween zeggen niks..
ben heel benieuwd naar de namen.... wil niemand ze delen?? ik wil ze best vertellen, ken verder niemand in het echie....en niemand uit mn omgeving weet dat ik hier post.....dus als jullie het willen weten....vraag maar!!
jojo82 schreef:als het wel een meisje is zoals voorspeld zal het Lynn gaan heten, en bij een jongen zal het Mike worden...
we hebben al een zoontje die Nick heet!
shasha schreef:Happy b-day tooooooooooooo meeee!!!
[ATTACH=CONFIG]1707[/ATTACH]Het mooiste cadeau heb ik natuurlijk al gekregen!!!!
[ATTACH=CONFIG]1708[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]1709[/ATTACH]my ini mini buikje....:)
shasha schreef:Dames joepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
de volledige uitslag van de vlokkentest is ook positief, en het is nog steeds een meisje...dus ik kan beginnen met inkopen doen...lekker veel rose..hahah!....En ook nog een echo vanmiddag gehad om te kijken of de baby het goed maakte na al die vlokken drama en ja ze was lekker levendig, hartje klopte goed en goed gegroeit!
Finaly deze onzekerheid achter de rug! en kan ik genieten..
Wel nog de 18 weken echo maar ook die is natuurlijk in orde, gaan we vanuit.
x