Haha ja dat vroeg ik me ook af, da's een beetje onder de radar gebeurd 😉
Ik ben er ook weer eens, kom weinig aan t forum toe, helemaal omdat we met een van de mamatopics op Facebook zitten... Maar ik lees de mailtjes altijd hoor!
Wow wat gaat het hard hier zeg, de jongste baby van ons topic is alweer 8 maanden! Niet te geloven, twee jaar terug begonnen we hier net te kletsen :- D
Emi wat fijn dat je weer je volle aantal uren werkt! Ik snap je gevoel hoor, op je werk kun je tenminste gewoon doen wat je in je hoofd hebt zonder steeds zo'n kleine hummel te moeten vermaken, uit de planten halen, nee zeggen enz. Ik vind de dagen op kantoor voor in mijn hoofd ook rustiger dan thuis, vind t erg vermoeiend om een lijst met dingen die ik moet doen in mijn hoofd te hebben en daar eigenlijk pas aan te kunnen beginnen als Jenson in bed ligt. Heb m vandaag twee keer twee minuten alleen gelaten, de eerste keer kukelde hij van de bank en de tweede lag hij onder een la in de keuken haha... Gelukkig niks aan de hand hoor! Maar het is wel vermoeiend! Hopelijk wordt het langzaamaan makkelijker en haal je je nieuwe streefdatum van na 1,5 jaar weer helemaal goed in je vel zitten!
Mirjam fijn dat t zo goed gaat bij jullie joh! Lynn kroop toch al? Dat is een snelle!
Korel heb je nog iets kunnen vinden? Op Facebook had iemand het over
www.centerparks.nl/herfstknaller en vakantieveilingen.nl schijnt ook goed te zijn.
Fijn he als je iemand die nog aan t leren is aanneemt en die gewoon niks doet met alles wat je hem kunt leren... Wij hebben regelmatig stagiaires op kantoor en vaak beginnen die heel enthousiast maar zodra ze merken dat het hard werken is en ze ook wel eens niet leuke dingen moeten doen, haken ze af. Sommige dan....
Nienke wat super dat je cyclus op gang is deze keer! Ben benieuwd wanneer er een tweede aankomt 😊
Ik ben ook wel benieuwd naar Angel, wanneer was ze ook weer uitgerekend?
Hier gaat alles goed, Jenson wordt eover een paar weken een en het is al echt een ventje! Hij racet door de hele kamer en klimt rustig de hele trap op als je even niet oplet, en hij vindt echt alles interessant. Verr is hij bijna altijd vrolijk, bij het kdv zijn ze helemaal dol op hem. De gastouder waar hij bij zat is helaas gestopt en ik was bang dat het kdv misschien te druk zou zijn maar hij is er helemaal thuis, lekker kijken wat de andere kindjes doen en buiten spelen in de zandbak, het is al net zo'n knoeikont als ik vroeger haha! Ik vind het ook super om zijn mama te zijn, ik had nooit kunnen verwachten dat ik het zo leuk zou vinden. Ook al is het wel echt flink aanpoten!
Ik ben benieuwd naar het verhaal over Jack en Korel 😉 Nu ga ik even lekker thee zetten en een half uurtje relaxen in een opgeruimd en georganiseerd huis voordat Jenson weer wakker is haha! Tot snel! X