hey meiden, ik ben er weer naar een weekje vakantie....
ff kijken of ik het nog een beetje weet.
@noa; whoehoe....wat een mooie echo meid, enne...het klopt dus wel gewoon met de tijd dat je zwanger bent he? (dat was toch bij jou, of vergis ik me nu...)
@cindy; wat vervelend dat je bloedingen hebt gehad,, maar alles is goed met de beeb...Heb niet kunnen lezen dat je naar de vk bent geweest of zo?
@sam; leuk dat je er weer bent....
@meiden; hoe was de apenheul? jullie meeting? oktober kan ik wel...zou het leuk vinden om ook mee te gaan... maar ik klets nu alleen nog maar hier, want inderdaad te veel forums dat lukt met niet...haha
@ik weet niet meer wie het vroeg, maar hoe ik het heb gedaan met het bedje van lisa. Lisa was ruim 14 mnd toen ik zwanger werd van tygo, dus bij 20 mnd is zij naar een peuterbedje gegaan van de ikea, minnen. Die is echt super, een goed matrasje erbij gekocht en een 4 seizoenpeuterdekbedje, ze sliep (en nog steeds) er supergoed onder, vanaf dag 1. Maarre...als iemand interesse heeft, lisa krijgt een andere kamer, met een groot bed, en ik ga dus het peuterbedje en de matras etc verkopen....dus als je interesse hebt...laat maar horen.
@hier; vakantie op de camping zit er weer op....Het was koud en nat..haha..maar we hebben ons best vermaakt. maar vandaag weer naar huis ipv zaterdag. We waren er ook al vorige week woensdag ipv zaterdag, dus ruim een week. Tygo wilde alleen maar naar buiten kruipen en at dan hout en alles, dus dat was wel heel vervelend.
Hij is wel in ene keer zo hard gegaan...Hij loopt overal langs en houdt zich bijna niet meer vast. En zei ik vorige week nog dat hij waarschijnlijk nooit gaat kruipen, is hij nu pijlsnijl op zijn knietjes...hihi...Ook heeft hij geen genoeg meer aan 2 boterhammen s ochtends en 2 s middags, gek word ik ervan. S avonds huilde hij ook nog naar zijn potje van 8mnd dus nu geven we hem potjes van 12 mnd, en dan een toetje en dan is het goed....beertje van ons. De vakantie super geslapen weer, tot half 9-9 uur sochtends, maar ze werden om en om wakker, dan had lisa weer gepoept, en dan tygo. En als tygo wakker was, trok hij aan de slaapzak van lisa...zo grappig om te zien die twee.
In het zwembad vond hij geweldig, echt een waterratje zeg, had ik niet verwacht. We hebben hem in het ondiepe water gezet, waar hij in kan staan, en zo'n bandje omgedaan, hij heeft het hele bad rondgelopen, hebben alles gefilmd zoooo lief...hihi..
Nou ik ga even in bad, want ben koud en moe, en heerlijk in me eigen badje liggen....
morgen ga ik met lisa rolschaatsen kopen, want dat hebben we haar beloofd als ze overdag zindelijk zou zijn. En we gaan op zoek naar een mooi grote LED tv...heerlijk geld uitgeven...whaha...