hey meiden,
@cindy; oh jeetje meid wel rustig aan doen hoor, en wat goed dat B zoveel doet.
Wat erg dat hij een ongeluk heeft gehad, jeetje daar zul je ook flink van geschrokken zijn. Maar super dat hij je ten huwelijk heeft gevraagd.....GEFELICITEERD, dan moet je wel gaan trouwen he? anders heeft het nog steeds geen nut...:-D...
@sam; ga eens even kijken naar je foto's ben benieuwd...hihi...
Ohja over het werken, dat ging over een baan voor mij voor maar 14 uur. is eigenlijk te weinig uren, want wil eigenlijk 20 uur, maarja...ik heb gereageerd en we zien wel. Ik zou niet helemaal kunnen stoppen met werken hoor, wij kunnen het absoluut niet redden van 1 salaris! maar ik moet ook zeggen dat ik niet thuis zou willen zitten, want dat is neits voor mij. Heb per slot ook niet voor niets 4 jaar gestudeerd....en ik ben daar ook veel te onrustig voor. Ohja peuterspeelzaal is vaak pas vanaf 2,5 jaar (sommige plaatsen 2 jaar) en wij betalen voor lisa voor 2 dagdelen € 56,- per maand. Misschien een beetje een indicatie. je zou op
www.toeslagen.nl kunnen berekenen wat je zelf zou moeten betalen, dan kan je altijd nog overwegen om hem een dagje te brengen in de week...maar heerlijk dat je die kosten niet hebt. Wij betalen nu met 2 dgn opvang ruim € 400,- voor 2 kindjes...
@hier; mijn man kwam net thuis met de kinderen, en had tygo op de arm, bloeden bij zijn oog. Was op een tafeltje gevallen op de punt. dus schreurtje net onder zijn wenkbrauw. Toch ff HApost gebeld, konden gelijk komen. Hebben het gelijmd. Arm manneke. Hij was ook zo moe, dus gelijk bij thuiskomst nog even laten spelen en daaarna naar bed, ben benieuwd of hij een beetje goed slaapt.