Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Fijn dat je weer thuis bent Mariekepiek!! Hopen dat het nu goed blijft gaan en de sonde er snel weer uit mag..
Ynni schreef:Mogge dames...
Hier niet zulk fijn nieuws.... Ze hebben gisteren een echo gedaan en het was weer al aan de kleine kant en het hartje klopte maar heel traag. Het zou overeenkomen met een zwangerschap van 6 weken. Nu heb ik in mn agenda gekeken en volgens het klussen kan dat niet. Dus is het waarschijnlijk alweer niet goed aan het gaan. Ze heeft me acetylsalicylzuur mee gegeven in de hoop dat het op die manier nog een beetje recht getrokken kan worden, want voor de rest zag het er allemaal wel netjes uit in mn baarmoeder.
Wel is het zo dat zij vind dat ik wekelijks op controle moet komen bij een gynaecoloog en ze vond het erg vreemd dat mijn gynaecoloog dat niet deed. Dus gaat ze maandag naar mn gynaecoloog en mn internist bellen om te zeggen wat ze moeten doen hihihi..
Ze zijn echt superaardig in Leiden! Veel fijner dan mn eigen ziekenhuis! Ik mag deels onder controle blijven in Leiden en deels gewoon hier mits alles doorgegeven wordt aan Leiden. En ook mits alles goed gaat want dat is dus ook maar de vraag. Wel heeft ze gezegd dat als ik eenmaal zonder problemen de 20 weken grens bereikt heb dat ik dan al wat rustiger adem kan halen omdat ik dan enigzins 'safe' zit. Allemaal leuk en aardig....nu eerst die 14 weken zien te overbruggen!
Zo veel mogelijk plat en zo veel mogelijk rusten zodat de zandkorrel bij kan groeien!