@ ran, balen meis... 😞 hopelijk volgen er snel betere nachten...
Misschien regeldagen? Op zulke momenten dacht ik ook dat er niets was...!
@ Mijntje, ja vond het soms best moeilijk... de eerste hapjes niet zo hoor. Maar vanaf het moment dat de borstvoeding echt minder werd vond ik het idee dat ze het niet meer alleen van mij hoefde te hebben best lastig...
Ik heb het nu trouwens ook weer met de avondvoeding. Voor het slapen gaan leg ik haar steeds aan maar ik krijg de laatste tijd het idee dat ze die niet nodig heeft en dan gewoon op bed wil... Ze drinkt dan niet meer echt maar valt gewoon sabbelend in slaap. Maar vind het best moeilijk!
Stiekem denk ik ook nog steeds met de nachtvoedingen 'goed voor m'n productie' haha
Dus ja, ik vind je gevoel heel normaal 😉
@ Botse, ik meen gelezen te hebben dat borstvoeding met bloed niet zo heel erg is...?!?!
Ja, gevonden:
http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes-2.html"Hoewel bloed er voor kan zorgen dat de baby meer spuugt en dit bloed soms in de ontlasting van de baby kan opduiken, is dit geen reden om te stoppen met de borstvoeding. "
Oh, zie Rebecca haar berichtje nu pas... haha (schrijf het telkens op in het kladblokje!)
@ Fem... ahh... da's dan weer balen he hahaha. Kun je eindelijk doorslapen... staat de volgende bij het bed 😉
@ Rebecca, ja die mannen slapen soms overal doorheen 😉 Die van mij werd deze week wakker en zei 'huh, hoe komt Esmée hier nou' haha. Had 'ie niet eens gemerkt dat ik al een paar keer op en neer was geweest... Uiteindelijk waren we beide in slaap gevallen tijdens het voeden!
Ja joh, en het voeden wordt straks nog veeeeeeel leuker 😉 Alles gaat makkelijker, sneller en veel beter. Net als het kolven, dat wordt straks ook weer minder vaak en dus opeens (waarschijnlijk) een fijne onderbreking van je dag!
Gekke is wel dat iedereen dan nog meer gaat roepen dat het zo knap is en vraagt wanneer je gaat stoppen! Terwijl ik het juist veel makkelijker vond. Het begin, da's soms lastig en dan is het juist van vrouwen veel knapper dat ze het volhouden!
Zo is hier het ontbijt altijd borstvoeding... lekker makkelijk hoor... Koffie erbij, meisje aan de borst en tv kijken! En op werkdagen doen we het ook vaak liggend, dus da's nog makkelijker!
@ hier, Pff.... hier 2 nachten op een rij doorgeslapen!! Heeeeeerlijk. Het begon me echt op te breken... wat een effect heeft dat toch op je... maar daar weten (sommigen van) jullie alles van natuurlijk 😉
zo kwam ik vrijdag buiten om de was op te hangen, hing er gewoon nog was... geen idee hoelang dat er heeft gehangen. Zal bijna wel 2 weken geweest zijn haha. En zo waren er meer dingen die ik telkens vergat.
Oh, en ben heeeeelemaal trots... want ze gaat telkens staan en probeert telkens stapjes te zetten.. dus duurt niet lang meer!
Ze loopt nu sowieso al aan 1 hand mee...heerlijk