Pixxie zou me niet al te druk maken. Hier in Spanje zijn ze vrij preventief qua medische zorg, en ook snel bezorgd. De eerste weken kwam Emma volgens hen te weinig aan, maar ik wist intuïtief gewoon dat t goed zat, zoals de meiden hier ook al zeggen; ze was alert, plaste, poepte en dronk goed. En achteraf bleek ook dat ze gewoon even moest opstarten. Hoe moeilijk het misschien ook is, blijf toch je eigen gevoel volgen meis. Succes ermee.
Mijn schoonouders wonen hier nu 9 jaar, en hebben een eigen bedrijf. Manlief en ik hebben besloten (na heeeel lang wikken&wegen) t hier ook te gaan proberen! Mn man kon in t bedrijf meedraaien, en is ondertussen mede eigenaar. Het loopt super goed, en we hebben t super naar ons zin.
Voor mn zwangerschap heb ik hier ook altijd gewerkt, en nu ben ik in de 1e plaats fulltime mama, en werk een paar uurtjes per week thuis voor de zaak.
Hoe kom jij in Noorwegen verzeilt? De liefde? Ik ben als kind 2x in Noorwegen op vakantie geweest, erg mooi land! Wel koud hihi.
Mis je NL ook wel eens?
Wopper haha, 20% korting is idd een goede reden om te kopen ;-)! Nee hoor, toch handig zo´n handkolf, neem aan dat die elektrische best groot is? Heb dr eigenlijk nog nooit eentje gezien. Maar zo zit je iig gerust op je vakantie. Ik was ook net gestopt met kolven smorgens toen ik naar NL ging, en toen liet Emma ook nog een voeding vallen, dus had ook wel stuwing smorgens in NL. Ging ik elke morgen weer, naar de badkamer, en leeg masseren die hap. Erg charmant, not, maar ach het werkte wel.
Pickle, zooo je meid groeit goed! Grappig dat het zo herkenbaar is voor iedereen he, ik herken ook altijd veel in de verhalen hier :-)!
Ana aaaaah wat rot om zo thuis te komen... Maar wat een mooi moment ook daarna dan. Zou dr ook helemaal vol van schieten!
@ iedereen, bedankt voor de tips qua hapjes! Doe ik dan gewoon wat kookvocht bij de (bijv) boontjes, en dan blenderen? Anders is t misschien te massief?
@ hier, vandaag voor t eerst gezwommen met Emma! In de zee dan welteverstaan, want in t zwembad hadden we al gedaan. Ze moest wel even doorkomen, maar vond het wel erg leuk! Ze vermaakte zich ook prima onder een parasolletje op een handdoek op dr buik. Was echt heerlijk.
Nog geen hapjes geprobeerd, man oh man, elke x wilde ik het,maar waren we pas tegen 20 uur thuis. Lang leve de Spaanse openingstijden. (moesten de auto ophalen vd garage, mannetje was nog tot laat aan t werk, etc.) Dus dan maar morgen. Ben erg benieuwd!