vruchtjeOud lidBerichten: 1.340Lid sinds: 11 januari 2010
Kiekeboe!!!
Xannia schreef:Lieve Vruchtje, zoals in een eerder berichtje heb ik mijn ei gespot op 1 of 2 juni, dus heb mijn banner moeten aanpassen. Jij bent dus als eerste aan de beurt om te testen ;). Spannend!! Samen in februari zwanger dan maar??
Nu weer aan het werk, zucht.. heb geen zin.. maar ja hoop te doen.
Xannia schreef:Haha precies, lekker jezelf voor de gek houden. Ik vind het ook wel een leuke banner, maar jammer dat die in het Engels is. Ik vind het gewoon storend staan tussen al het Nederlands. Niet dat jij hem weg moet doen hoor, maar daarom doe ik het bij mijzelf niet.
Ik spreek bijna vloeiend Engels (mag ook wel want 50% van de dag spreek/schrijf ik Engels), maar de perfectionist in me vind het niet mooi om het samen te zien ;).
Vanochtend ook weer een avontuur op de weg in de bus. Wij rijden over de vluchstrook, die OOK als busbaan functioneert, en halen daardoor veel mensen in. Die busbaan is ook om mensen te motiveren met het openbaar vervoer te gaan. 1 van de auto's irriteerde zich er blijkbaar aan en ging aggressief toeteren (hij dacht blijkbaar dat het niet mocht). Even later voegde de busbaan en vluchtstrook samen en ging hij ons inhalen en vervolgens afsnijden. Nou dat ging maar net goed. Bus hevig op de rem en gelukkig knalde er niemand achter ons. Maar ja, iedereen vloog dus wel naar voren en door die beweging voelt mijn hoofd raar en nu heb ik ook pijn in mijn rug. Voelde ineens een knak in mijn rug net bij het opstaan, niet echt lekker :(.
vruchtje schreef:nee idd.. misschien heb ik nou toch een cyclus van 13dagen gehad de vorige keer?!
Denk dat ik toch maar weer ovutesten ga aanschaffen.
elke keer denk ik ahhh ik ben er wel rustig onder en dan blijkt uit een test dat ik niet zwanger ben en dan baal je zo erg he.
Heb zaterdagnacht nog flink lopen janken toen ik zo moest overgeven. Op een gegeven moment breek je even. lucht wel op!
Hoelang duurde je "ongi" dan Xan?
Ja klopt! xnienetjex is ervandoor, maar wie weet komt ze weer aangezien R. nu op oefening is.