@Xannia: diclofenac heb ik ook gehad idd. En het is niet helemaal zo dat pijnstillers je klachten oplossen, want pijnstillers zijn echt alleen om te verdoven en die doen verder niets. Het is alleen zo dat als je pijn hebt, je lichaam daar op reageert en je je, soms onbewust, anders van gaat gedragen. Bijvoorbeeld anders lopen, zitten of wat dan ook. Dit is op zich niet heel slecht, maar zo leert je lichaam niet om zich over de pijn heen te zetten als het ware. Dus zodra jij geen of weinig pijn meer voelt, kan je lichaam zich bezig houden met het herstel en daardoor kan je er daarna weer mee stoppen.
En wilde echt niet beweren dat het onzin was om naar de huisarts te gaan, want ik ben ook echt heel vaak bij de huisarts geweest vorig jaar. Als jij heel veel pijn hebt moet hij zwaardere pijnstillers geven, zo simpel is het. Hoop wel voor je dat je bij de diclofenac maagtabletten hebt gekregen, want het is heel erg slecht voor je maag. Ik had daar geen last van, blijkbaar heb ik vrij stevige maag, maar de meeste mensen hebben daar heel veel last van dus zodra je iets voelt in je maag gelijk bellen voor die maagbeschermers!
Oh en nog iets...ik heb genoeg mensen gehad die inderdaad vonden dat ik me aanstelde (revalidatie arts, bedrijfsarts, arts van het uwv) maar ga je daar niets van aantrekken. Jij hebt pijn en jij voelt dat, zij voelen er helemaal niets van. Kan me daar zo kwaad over maken! mijn revalidatie arts vond het raar dat ik zoveel pijnstillers slikte en toendertijd ook antidepressiva. Was die antidepressiva gaan slikken omdat het gewoon maar niet over ging enzo en hij deed maar alsof ik voor mijn plezier morfine slikte, net als de andere 2 artsen. Ze zeiden ook dat je wel wat moe kon worden van pijn, nou ik was echt in staat ze te vermoorden. Niemand weet hoeveel pijn iemand heeft en hoe rot je je daardoor voelt. Pijn is extreem vermoeiend en zeker als je het een paar dagen hebt.
Dus ga gewoon naar de huisarts en zeg dat je betere medicijnen wilt. Of slik er zelf nog paracetamol of ibuprofen bij, op mijn advies 😉
@vruchtje: ja, ik weet dat je lichaam je voor de gek wilt houden maar het was gewoon deze maand zo veel meer dan anders. Heb gewoon ontzettend last van mn hormonen gehad en als je dan ook al 3 weken misselijk bent...ach ja. Ongi heeft toch niet doorgezet, zelfs de afscheiding niet meer, dus hou een heel piepklein beetje hoop maar ga er niet meer van uit.
En die 13, tja...dat zit er dan maar ff tussen toch. Als de volgende rondes maar weer gewoon normaal zijn is er niets aan de hand denk ik 😊 Heb het vaker gehoord, dus niets om je zorgen over te maken denk en hoop ik