SharOud lidBerichten: 3.890Lid sinds: 31 maart 2011
Ja daarom valt t me ook niet tegen, ben allang blij dat m'n cyclus normaal is vind ik ook wel fijn om te weten eigenlijk. Op naar ronde 3.
wolfje schreef:Hey meiden,
Voel me afgelopen dagen een beetje raar... kan niet precies zeggen wat.. Beetje gevoelige borsten gehouden na mn eisprong.. weeig gevoel in mn buik, pijn in mn rug... Of heb k gewoon last van mn nachtdiensten gehad??? Ik vind deze week echt zoooo killing! En k weet dat k bij mn vorige zwangerschappen niks voelde als k zwanger was.. dus ga dr maar vanuit dat t de voorbereidingen van mn ongi zijn... of idd door mn nachtjes... Pfff, woe dat t al zondag was...
wolfje schreef:@ jes81: Ow, nou laat t een goed voorteken zijn dan..hahah! Tis ook zo stom dat ik niet meer zo goed weet hoe ik me vorige keren voelde toen k net zwanger was..stom he?! heb jij dat ook?? Sommige dingen weet je nog wel ,maar niet meer zo helemaal hoe t int begin was... Ontpillen kan t niet zijn want had een koperspiraal, dus geen hormonen.. Pfff..duurt lang deze week denk k..haha! Jij nog flink aan het klussen??hihi! Hopelijk mogen we snel weer zwanger zijn! Hoe gaat t bij jou met naar school gaan?? Ik moet erg wennen aan dat ritme van mn meisje nu, vroeg opstaan, halen, brengen, halen , brengen! hihi! Maar ook wel lekker de tijd die k dan voormezelf heb, nou ja, en met mn kleine manneke dan,haha! Die gaat ma en do ochtend naar de psz, dus die ochtenden zijn wel erg lekker!
Leonie schreef:Hey dames,
Ik ben de volgende die haar NOD heeft zie ik.. Hopen dat het raak is 😛 Heb wel weer dat rare gevoel in mijn buik.. Dat had ik de eerste cyclus ook. Gewoon iets van opgezette baarmoeder ofzo. De eerste cyclus was het ineens weg 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden..
We zien het wel. Heb mijn ei wel 2 dagen eerder dan geplant gehad dus zal misschien mijn NOD ook wel eerder hebben..
Groetjes
wolfje schreef:Straks weer babyboom!! Leuk!! Heb afgelopen week alle oude afleveringen gekeken...leuk en ook herkenbaar,maar ook erg emotioneel allemaal.. Dan merk je weer hoe bijzonder het is dat je 'gewoon' zwanger raakt...
Wie van jullie gaat ook kijken??
wolfje schreef:20.30uur ned 1!
wolfje schreef:en? wat vond je? Leuk om te kijken he?
Meisje1988 schreef:Dames, mag ik jullie een persoonlijke vraag stellen? Wij willen ontzettend graag een kindje. We zijn er heel erg mee bezig en alle plannen zijn eigenlijk al gemaakt. Maar soms, begin ik een beetje te twijfelen.. Soms twijfel ik een beetje of het niet beter is als we nog even wachten, zodat we nog wat tijd met zn tweetjes hebben. We zijn namelijk 'pas' 2 jaar samen. Is dit normaal? Begrijp me niet verkeerd hoor, we willen het ontzettend graag! Vraag me gewoon af of er mee meiden zijn die dit soms hebben en hoe jullie ermee omgaan? Ik denk dat het twijfels zijn of ik het moederschap wel aan kan.. We zijn overigens van plan het ong over 2 a 3 maanden echt te gaan proberen.
wolfje schreef:@piggy: Jeetje meis wat is dat balen zeg...pfffff.... kan me voorstellen dat je dr zoo onzeker van wordt.. En juli duurt ook nog wel ff... Hopen dat je ongi toch eerder komt..!! Ik duim voor je!
@jes81: haha,wij zijn ook gaan zwemmen vandaag,heerlijk he?! Bij mij blijft wel mn buik en rugpijn wat aanhouden,maar mn borsten niks meer..af en toe echt van die ongi steken,dus heb echt t idee dat k ongi ga worden,zeker na die neg test van vandaag... jij ook al getest dan?? jij bent nog vlotter,haha!