french schreef:Puk we wilden een zandbak kopen voor hem, maar na een paar keer in het zand gespeeld te hebben met hem lijkt het ons geen goed idee. Hij vind zand nogal vies haha :mrgreen:
Zegt dan direct bah bah, en steekt zijn handjes uit omdat we schoon moeten maken.
Dus niet echt handig met een zandbak haha. Denk dat het een traptractor wordt voor buiten, vind ie ook erg leuk denk ik.
Bijna gefeliciteerd French. Voor onze kleine man hadden we een motor loopfiets gekocht, maar als je kleintje met mooi weer jarig is, is een glijbaan misschien ook ene leuk idee? Koen vindt dat echt te gek, slidings op zijn buik niets is te gek voor mijn kleine man haha.
Odile wat een vervelend bericht, hopen dat het gewoon een valse uitslag was. En anders gaan jullie de MM in?
Daar nog maar even niet aan denken meid, zet hem op.
Prinses, jij zit lekker volop in de kwaaltjes lees ik? Vervelend he die misselijkheid.Heb ik de eerste 20wk gehad compleet met dagelijks overgeven:cry:. Zorg dat je verse gember in huis heb en start evt de dag met een kop kruidenthee (bv venkel,kamille of munt) en laat een kleine schijfje gember meetrekken. Even rustig opdrinken met een carcker erbij en you're good to go. Voor gedurende de dag kan je bv verse appelsap maken ook weer met verse gember erin. Meenemen in een flesje en kleine slokjes als je last hebt.
Haal ook een flesje nux vomica D4 van dr Vogel, en neem wat druppeltjes bij last. Kan geen kwaad voor de kleine. Zo even wat tips van een ervaringsdeskundige, hopelijk heb je er wat aan.
Vaddie; nog nog 2 weekjes!!! Spannend!!
Hier: de :evil::evil::evil: zijn er weer, keurig op dag 29, dusseeh vanaf vlg week kunnen alle CD's weer in de kast.
Uitgebreid met hub gesproken maar het is duidelijk dat hij het wel graag wil (de tweede) maar zich even niet kon voorstellen er nog een kleintje bij te hebben waar we weer zo van genieten. Hij heeft me verzekerd er echt voor te willen gaan zonder druk van mij of anderen, dat is het belangrijkste.
Ik voel me beter in mijn vel, af en toe nog een beetje vaag in mijn hoofd maar heb er met de HA over gesproken en blijkbaar hoort dat bij mij als mijn hormoonspiegel veranderd. Hij is er ook zeker van dat eenmaal zwanger de klachten verdwijnen, daarna is het weer oppassen. Na een evt bevalling wil ik accupunctuur gaan doen om sneller fysiek en mentaal weer in balans te zijn. Maar ik blijf er bij dat mijn voedingspatroon ook een hoop goed doet, dat houd ik lekker vol. (moet wel opbiechten een paar patatjes te hebben gesnoept vanavond toen we spontaan uit eten gingen, maar dat na 3wk onthouding van alle vormen van suiker en snelle koolhydraten valt het mee, morgen even hardlopen en weer gezond:wink:)
genoeg over mij zelf:oops:, liefs