@ Puk die van Sinterklaas in de schoen meegeven had ik al eens gehoord, is wel een goede idd.
@ Marijke ja is gelukt met de stofzuiger, was idd weer even een uitgave. Maar ja helaas noodzakelijk.
Hij is ook heel vaak verkouden (mijn zoontje) en dan kwijlt ie ook vaak, omdat zijn neusje dan dicht zit en dan gaat ie door zijn mond ademen. Het is wel minder hoor, geen natte shirts meer gelukkig. Maar wel een straaltje richting zijn kin.
Fijn dat je nu toch de nieuwe huurder weet, hopelijk wil ze dingen overnemen !
Je cycles is wel wat langer, maar toch niet extreem verschillende van elkaar. Scheelt hoogstens 8 dagen zag ik...mss ook teunisbloemolie gaan gebruiken ?
Succes morgen met verhuizen !!!!!!!!!!!!!! Yeah lekker uitslapen van het weekend, heerlijk hoor :mrgreen:
Marijke1981 schreef:. Me zwanger komt na 2 uur.
Hihi hoef ook niet te vragen waar jij met je hoofd zit whhaaa 😃
@ Puk jammer hoor 😞
Je kan toch altijd de huisarts bellen, dan hoor je het vanzelf.
@ Odile zo dat was een hele constructie met jullie huis haha, maar geen dubbele huur/hypotheek. Das dan een leuk voordeel 😃
Toch weer buikpijnklachten nu....je ei weer geweest natuurlijk.
Lekker even toeren op de motor dus, heerlijk 😊
@ Prinsess hopelijk helpen de medicijnen, het overgeven was nu ook begonnen begrijp ik..
Ik was de eerste weken ook behoorlijk afgevallen toen.
Hier nog wat te melden :-? behoorlijk last van mijn ene borst.
Heb er na de bv wat cystes aan overgehouden en die gaan nu gia zeer doen, lijken groter te groeien. Dus maandag even bezoekje huisarts brengen. Zit me niet helemaal lekker. Voel 2 grote bulten zo groot als golfballen :shock:
Vandaag gewerkt van 7.00uur tot 16.30 en helaas echt geen tijd om hier te komen.
Morgen weer werken en dan lekker weekend vrij :mrgreen: