Hallo meiden,
hier dus ons nieuwe februari 2011 topic voor ons als kersverse trotse mama's om al onze ervaringen te delen!!!
Groetjes Mindy
PustaOud lidBerichten: 2.064Lid sinds: 11 februari 2010
Ben er nl achter gekomen dat als hij huilt en je laat hem een minuutje of 10 zijn gang gaan dat hij dan vanzelf in slaap valt. Dat scheelt veel. Vind het wel moeilijk om hem te laten huilen. Kan dat niet zo goed aanhoren. Maar ik weet nu dat het werkt dus kan ik het wel makelijker. Mocht hij langer dan 10 min huilen dan ga ik toch wel kijken.
Raatje2010 schreef:@mg leuke fotos!!!
voor darmkrampjes heb je idd infacol, maar wij hebben cinababy gekocht dit schijnt ook goed te werken en is homeopatisch
mamakip schreef:@melissa, ik ben bij een lactatiekundige geweest en die heeft mij domperidon voorgeschreven om mijn productie te verhogen, je zou eens kunnen informeren of dat ook iets voor jou is? Wat voor kolf heb jij trouwens? (ik kolf ook praktisch full time, nu nog op zo'n gehuurde professionele maar overweeg er een aan te schaffen).
@MG wat een mooie foto van een mooie dame! Mijn zoontje zag de foto en zei gelijk "Siena" dus misschien vind ik haar zo mooi omdat ze aan mijn dochter doet denken hihi. Vervelend dat je zo stresst om de bv, ik herken het wel een beetje. Zoals al vaker her en der gezegd; doe gewoon waar je je zelf het beste bij voelt, of dat nou borstvoeding of kunstvoeding of een combi is. Fijn dat je zo'n steun aan je vent hebt! Dat geboortebord is leuk, hangt het aan het raam oid?
Salos schreef:[ATTACH=CONFIG]1284[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1283[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1282[/ATTACH]
Een paar fototjes van ons kleine ventje!!
We waren eruit dat hij huilde om aandacht (voeding was aangepast, geen krampjes, geen vieze luier), zodra je zijn kamer op kwam was hij stil en keek je met grote ogen aan van "haal me er maar uit". Dit deden we eerst ook, maar ja dan sliep hij heerlijk in je armen en zodra je hem weer in bed legde, begon hij weer te huilen. Nu laten we hem eventjes huilen (het lijkt uren, maar we houden de tijd bij) eerst een kwartier en toen sliep hij, na een paar dagen was het 10 minuten, nu 5 of soms helemaal niet (alleen mopperen).
Even een vraagje: Hoe warm hebben jullie het babykamertje? hebben jullie dag en nacht de verwarming aan?
En spuugt jullie kleintje ook veel? Die van ons best wel veel en maak me daarover nogal zorgen? De ene keer komt het met een grote straal naar buiten, ook heeft hij dan wel een boertje gedaan...
Wij hebben het advies gehad om naar een osteopaat te gaan