hoi allemaal!
Suus heel veel sterkte, kan me voorstellen dat het zwaar is.
Hier ook een vent die veel weg is, al doet ie wel zijn best. Als we weg moeten en ik moet nog van alles doen zodat we ook weg kunnen (flesjes uitkoken, spullen pakken, etc) dan helpt hij wel mee. De late en nachtvoeding doe ik 24/1 uur en 4/5 uur. Dat is al vermoeiend genoeg zeker omdat ze weer/ nog steeds zo'n last heeft van een verstopt neusje, ze komt steeds te vroeg omdat ze de vorige fles niet leeg kreeg omdat drinken met verstopt neusje te lastig is... Ze laat nu vaak tussen de 25-50 cc staan van de 135 en dat vind ik best veel, zeker omdat ze daar voor haar neusje nooit of zelden moeite mee had. Na de voeding valt ze dan wel als een blok in slaap, maar ja, dan komt ze weer te vroeg voor de volgende echt frustrerend. En dan doet Tim normaal de ochtend voeding, maar als ze dan te vroeg komt neemt hij haar niet mee naar beneden of zo, nee hij neemt haar mee naar de slaapkamer en legt haar tussen ons in. daardor kan ik alsnog niet slapen, had vanmorgen dus maar even voor de duidelijkheid mijn kussen over mijn kop gelegd, toen snapte hij de hint en nam haar mee naar beneden. (was gisteren nameijk ook al zodat hij haar bij ons in bed legde en toen heb ik er ook iets van gezegd. Hij zou de ochtend voeding doen als hij vrij was zodat ik dan nogeen paar uurtjes slaap kan pakken, maar zo houd hij mij dus wakker). Komt hij om half tien weer naar boven; 'het is niet dat ik het je niet gun hoor schatje, maar die dienst voor onthaalouders belde net met het telefoonnummer van de onthaalmoeder en je moet voor de middag gebeld hebben zodat ze zeker een plek vrij houd'. Kon ik dus alsnog mijn bed uit en nog nauwelijks/niet geslapen. Kan ik die onthaalouder ook nog de hele ochtend niet bereiken en pas na 12 uur, maar heb morgen een afspraak, dus als het klikt hebben we dan toch weer opvang voor Lisa...
Ook Tim is erg veel weg, normaal werkt hij bij maar twee dag diensten, een keer is hij van wacht, dat hij soms wel soms niet gebeld word voor te werken en dan twee nachtdiensten en dan is ie 5 dagen vrij. Nu zit hij vanaf vrijdag in zijn vrije dagen, woensdag moet hij dus weer dagdienst werken, maar nu is hij al vanaf 10 uur in de loods aan zijn auto aan het werken, morgen wilde hij ook de hele dag aan ziujn auto gaan werken, dus meestal sta ik er ook alleen voor... Vanaf dinsdagnacht sta ik dus weer alleen voor alle voedingen en hoop dus dat ze wel weer wat beter wil gaaneten/slapen.
Ga als ze zo meteen om vier uur weer haar fles niet leeg krijgt naar de HA, hoorde gisteren namelijk dat de kleine van iemand op de camping (2 dagen ouder dan Lisa) met een verstopt neusje en hoesten al een week in het ziekenhuis ligt. Zij krijgt zuurstof en als zij 20cc niet op krijgt van haar fles, krijgt zij dat via sondevoeding. Ga dus dan toch maar eens informeren,want wil niet dat ze nu te weinig eten binnen krijgt.
Moet ook eerlijk zeggen dat die nachten van een aantal van jullie wel heerlijk klinken en ik daar ook graag naar toe zou willen...
Ga vanavond maar tegelijk met Lisa om negen uur mijn bedje in, want ben weer ontzettend moe...
O ja mijn vent heeft wel afgelopen zaterdag meegeholpen in huis (gestofzuigd en gedweild) en gisteren op de camping ons terras schoongemaakt (ik binnen in de caravan gepoetst), dus het is niet dat hij niks doet. Maar 's nachts en 's ochtends als ik het het zwaarst heb, dan is meneer er meestal niet om te helpen. Ga nu nog snel ff met de kruimeldief en de stoflap het huis door zodat ik zo meteen nog ff fysiiologisch ater kan bijhalen en eten voor vanavond. En om 16 uur dus weer de fles, misschien daarna door naar de HA, dan is het eten maken, eten Lisa een beetje tevrede houden, de afwas, haar in bad, de fles en naar bed, de avond, nacht en ochtendflessen klaarmaken en in de koelkast zetten en dan zelf mijn bed in. Mijn dagen zijn meestal van minuut tot minuut gevuld tegenwoordig. Morgenmiddag ben ik heel de middag kwijt om naar die onthaalmoeder te gaan, tenzij tim mee gaat en we met de auto gaan, want anders moet ik te voet 5 km heen en 5 km terug...