suus81Oud lidBerichten: 998Lid sinds: 3 juni 2010
Dat de structuur van poep veranderd is normaal. Ze krijgen nu echt wat te verteren. Hoe meer verschillende dingen ze te eten krijgen hoe meer het op gewone poep gaat lijken.
@ Raatje: Sami die vast toch niet met jullie mee? Vanaf welke leeftijd doe je mee aan de Ramadan? Ben jij zelf ook een turkse, of is je partner turks dat jullie dit doen? OF heb ik het nu helemaal mis dat alleen Turkse mensen de Ramadan doen? Haha die cultuurmixen ben ik niet gewend. Ik kom namelijk uit het Oosten van het land, uit een ieniminie dorpje, waar we er niet mee in aanraking komen. Geen cultuurmix, en dat vind ik jammer. Ik vind het altijd wel erg interessant namelijk. Als ik te veel vraag moet je het zeggen hoor!
De kleine van een vriendin van me, bijna 11 maanden is ook 69 cm
Het klinkt bazig maar ik wil graag weten of hij thuis komt voor t eten en waar hij zit.
Raatje2010 schreef:Nou dat is niet bazig hoor!!! Jullie zijn een gezinnetje en als hij steeds de hort op had willen zijn dan had hij daar eerder aan moeten denken, ik kan daar zo boos om worden, sorry hoor....hij is toch geen 18 meer????????