leeuw, dat gaat goed, nu al ingedaald! Nou ja, kan maar vast gebeurd zijn, met H was dat pas tijdens de bevalling... Heb je een gevoel over de bevalling, was T op tijd, of juist te vroeg/laat?
Iedereen fijne dag gehad gisteren? Hier was echt veel te doen voor de kleintjes, onder andere ballonnen opgelaten, fanfare gezien, en er waren allemaal springkussens, schmink en eendjes hengelen, dus H was kapot aan het einde van de dag. 😊
mijn 'mamadag' ziet er meestal ongeveer zo uit:
Uur of 7 opstaan, ontbijten (met het zandkasteel) en papa uitzwaaien.
Dan ga ik douchen, daarna gaan we boodschappen doen en dan direct door naar t zwembad, of soms op visite, of komt er hier iemand op visite.
Dan 11:30 weer thuis, 12:00 eten, 12:30 naar bed.
's middags afhankelijk van t weer lekker buiten naar de speeltuin, of nog een boodschapje doen, of een stukje fietsen.
EN dan als papa thuiskomt weer de normale dag, dus eten, in bad (om de dag) pyjama aan, vitamientjes eten en nog even spelen/filmpje kijken, 19:30 naar bed.
Huishoudelijke klussen doe ik ofwel samen met H (stofzuigen, dan loopt zij met de plumeaux, of de was doen, samen in de trommel stoppen en samen ophangen) ofwel als ze slaapt. Maar nu doe ik ook steeds vaker een dutje als H slaapt. Heeeerlijk! 😉