Hee dames, was ik ook weer. Druk weekend achter de rug, en drukke dag gisteren, nu weer 'rustig' achter mijn bureau op werk. 😉
Vanochtend begon al met harde buiken, dus moet echt even rustig aan doen. Dochterlief gaat dit weekend logeren, dan heb ik de rust om wat dingen voor werk af te maken en dan heb ik als het goed is na halverwege volgende week (na de werk-deadline) weer wat rust. Merk dat het vooral ook in mijn hoofd erg onrustig is, kan niet alles doen of gedaan krijgen wat ik wil, en dan ook nog die drukte op werk en hormonen die goed meewerken...... Pfff...
Gister ook een gezellig bezoekje aan de vk, eentje die we nog nooit hadden gezien, vraagt ze: wat vind je zelf van je buik, groot, klein, ...? Nou, normaal, zei ik. Ja, je baarmoeder zit al wel erg hoog hoor, volgens die meting loop je 3 weken voor. Maar het kindje voelt wel 'normaal' voor de termijn, dus ze houdt het voorlopig op een groeispurt van mn baarmoeder (die volgens mij vanaf het begin van de zwangerschap al hoog zit, volgens mij meet zij weer wat meer vanaf onder, fijn gevoel ook als dat een paar keer wordt herhaald). Vervolgens komt mijn moeder langs, die elke keer al zegt: goh wat een grote buik heb je toch, zit je ook al op te wachten, en dan krijgt ze hiermee ook nog haar 'gelijk'. Grrrrr....... Hoop dat ik nu duidelijk heb gemaakt dat ik niks meer wil horen als iemand een mening heeft over de grootte van mijn buik.
Zo, ff mijn frustraties er vanaf schrijven, bedankt meiden! En hoe is t met jullie? Lekker genieten van het mooie weer?
Leeuw, de medela frestyle had ik vorige keer ook, werkt op zich prima, maar denk dat ik nu toch die dilfrax ga proberen.
adniL, hoe is t met de verstikkende liefde? 😉