adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
Beste wensen voor 2014! Worden onze kleintjes alweer 3! In 2010 liepen we allemaal nog dik rond.. Wat een verschil...
adniL schreef:Kan je die andere weer laten verwijderen Mg 😊
Toch wel wachten tot februari?
Hier is A af en toe echt onhandelbaar.. Pff eerst wil ze niet naar de opvang daarna wil ze niet mee naar huis. Ze wilt niet aankleden, niet uitkleden, slapen is stom... Grrr ben blij als deze fase over is...
adniL schreef:Als ze het ergens anders wel kan dan zou het Thuis toch ook moeten lukken? Het went wel heel snel dat ze geen luier meer om hebben (voor de ouders dan in ieder geval)
Gister weer gaan dansen met A. Was een ventje die heel de tijd wegrende en A vond dat natuurlijk ook fantastisch dus die ging erachteraan. Grrr en die koe van een moeder zei er niks van. Zo irritant vind ik dat. Ook achter de bar en onder het gewichten ding. Ik snap dat soort ouders niet hoor..
adniL schreef:Oude doos Mg 😉
Ik ga sinds vorig jaar dansen met A Anna. Eerst was 6 weekse cursus nu iedere woensdag losse lessen. En ik kan om de week dus A ook 😊 haha
Waar goed van A Mg. Heel veel geduld en doorzetten :-S
adniL schreef:Ben benieuwd hoelang het allemaal gaat duren!
Maar als er bloed komt kan het echt gaan beginnen :-)
adniL schreef:
Mg is het nu net zo spannend als de 1e of beleef je het nu anders?
Anna77 schreef:Mooi gezegd adniL. Wij hebben maar mazzel gehad. Hoe is het met de peuterpuber, nog steeds drama met naar bed gaan? Hier gaat het naar bed gaan wel goed, alleen is ze toch nog wel regelmatig s nachts even wakker, dan is ze haar knuffel kwijt... Die gewoon naast r ligt. Zal ook wel met de veranderingen te maken hebben, nu ik weer ben gaan werken.
Werken is fijn hoor, heerlijk weer die regelmaat, lekker drukke dagen zo, ben wel gesloopt aan het eind van een week. En L wil nog niet weer doorslapen, vannacht weer om 4:00. Dat is niet zo erg, aanleggen liggend in bed en na 20 min ligt ze alweer in haar eigen bedje, maar dan ook nog eruit voor H, af en toe (we wisselen een beetje af, of soms slaapt de ene er gewoon doorheen, hahaha!). En toch relatief korte nachten, nou ja. De ochtenden gaan vooralsnog redelijk op rolletjes, iedereen is netjes op tijd aangekleed en gevoed, dus dat is mooi. 😊 Als het goed is gaan we binnen een half jaar met werk verhuizen, dat zou mij zomaar de helft reistijd kunnen schelen (nu een uur, dan misschien nog maar 30 min), dus dat scheelt ook weer in de ochtend en middag. Elke minuut is nu mooi meegenomen 😊
MG, hoe is het met je, nog steeds ongeduldig aan het wachten op 'opoe'?? 😊
Raatje, ik denk ook aan je.
leeuw, hoe is t met jou? Eind van het jaar was het heel druk op je werk toch, is het nu wat beter te doen? En was je niet van plan om wat anders te gaan zoeken misschien? En hoe gaat het met de zolder? Hier zijn we (niou ja, we, de klusjesman) begonnen met schilderen, alle isolatie, hout en kit is verwerkt, nu schilderen dus. Dan maar eens gaan nadenken over een vloer. Manlief wilde graag vloerbedekking, maar dat zie ik niet zo zitten.
Onze kindjes zijn al bijna 3! Hebben jullie al een feestje gepland? Ik heb net gister de uitnodigingen gemaakt. Vandaag misschien even taart bestellen bij de bakker. Mevrouw wil een paarse taart, eens kijken wat de mogelijkheden zijn. :)
adniL schreef:Anna wat zuur dat H hetzelfde begint te doen als A. Hopelijk bij jullie snel over.
En met alleen melk was het geen probleem maar merk dat ze nu van de bijvoeding nog te weinig eet on flessen te laten vallen maar met alle flessen heeft ze ook te weinig trek in de hapjes.
Ik wil gewoon te snel naar iets vast. En vast is lastig omdat m'n werk niet vast is..
Pfff word soms moe van mezelf.. Haha
Mg testen is ook vrij vroeg toch? Dacht dat je zaterdag zou testen das nog 4 dagen..
Leuk dat ze zo reageerde. :-)
adniL schreef:Ow en de uitnodigingen voor dr 3e verjaardag zijn de deur uit!
adniL schreef:Dat is voor je het weet!
Nu echt van start. Ga je ovu testen gebruiken?
leeuw schreef:Succes Mg.
Ben trouwens benieuwd hoe het met raatje is. Weet dat ze even pauze heeft genomen van het forum. Maar hoop dat ze snel weer hier is.
Nachten gaan hier nu beter met S. Zindelijkheid van T gaat best goed. Alleen poepen is nog ff een punt. Dat gaat nog bijna dagelijks mis. Is hij net te laat. Vandaag is hij tot nu toe op tijd. Hoop dat we een doorbraak hebben.
Hier bijna alles klaar voor het feest volgende weekend. Komende dinsdag krijgt hij wel al ons cadeau. Maar verder doen we dinsdag niets. T heeft er lucht van gekregen dat we hem moeten gaan opgeven voor school. Hij roept nu heel de tijd ik mag bijna naar de basisschool. Toch maar even verteld dat dat nog een jaar duurt.
Anna, hoe was jullie feestje. En Adnil die van jou is ook bijna. Mg van jou ben ik het even kwijt wanneer à jarige is.
En idd 3jaar geleden zat m'n buik erg in de weg en was ik al over de datum.dus echt aan het wachten.