Zo eindelijk weer eens wat langer de tijd om te lezen en te reageren! Mn vriend speelt tegenwoordig ook wat spelletjes op de laptop, dus we moeten hem delen:mrgreen: En er waren van de week veel mooie films op tv, dus heb jullie ff verwaarloosd:oops:
Snippie hier rolt de kleine ook meestal naar één kant; rechts. En terugrollen doet hij ook nog niet, terwijl hij al twee maanden van rug naar buik kan rollen! Maar wat leuk dat hij net voor zn half-jaar kan rollen!!
Friend ik ga zondag wel wat leuks doen; werken:( Mn eerste moederdag en ik heb late dienst.....Gelukkig ben ik de ochtend nog thuis! Wat heftig van je ouders zeg!! Sterkte, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent....
Tinesje wat goed dat Lars lekker klokje rond heeft geslapen! Ik ben ook heel benieuwd of ik iets krijg met moederdag, volgens mij heeft Sil wat geknutseld of het kdv! Zou echt wel een beetje teleurgesteld zijn als ik niks krijg....Vind het wel speciaal zo'n eerste moederdag, lijkt me zo schattig zo'n knutselwerkje! Wat leuk dat jullie gauw op vakantie gaan, ben heel benieuwd hoe het gaat! Sil heeft nog nooit in zn campingbedje geslapen, moeten we binnenkort toch maar ff uittesten.
Joy ik vond dat ook heel moeilijk met die laatste voeding, was zo bang dat het niet ging en mn schema in de war zou komen....Maar dat trekt na één dag wel weer bij denk ik, als het niet werkt. Gewoon proberen, misschien gaat het wel goed, dan weet je het in ieder geval!!
Vicky vervelend dat je vriendin anders over de opvoeding denkt....Maar gewoon je eiegn ideeën volgend hoor. Sil word gewoon kwaad als hij niet mag zitten, dus ik laat hem echt niet de hele dag op zn rug liggen. Ik laat hem ook niet de hele tijd zitten maar er is altijd wel een middenweg toch?!
Jersey misschien kan je beginnen met het mengen van de voeding? Vers gekookt en potje, dan kan ze er langzaam aan wennen?! Wat leuk dat je pap uit een borde geeft, doe je er niet heel lang over dan?
Monalisa fijn dat Jeremy weer goed gegroeid is!! En weer een fles eraf straks, hoe gaan jullie het aanpakken?
Nina sterkte! Misschien dat een homeopaat wel iets voor jullie kan betekenen, ik hoop het!!
Hier gaat het goed met de kleine, heb even contact gehad met het cb over het fruit. Op zich is het niet zo erg dat hij het niet wil, groente gaat wel goed dus hij weet hoe hij moet happen en eten, dus daar ligt het niet aan. Het is dus gewoon een kwestie van smaak/wennen. We gaan nu gewoon à lá Rapley stukken in zn hand geven, banaan of peer ofzo, dan kan hij er een beetje op sabbelen.
Gisteren heeft Sil zn eerste dodenherdenking meegemaakt, papa en mama waren stil, en Sil meestal ook, soms een beetje brabbelen:)
Vandaag zijn we naar het ziekenhuis geweest, mn sm ligt daar. Wel apart want het is vandaag precies een half jaar geleden dat we de kleine uit dat ziekenhuis mee naar huis namen!!! Ik heb hem verteld dat we op de plek waren waar hij geboren was haha! Zo te zien kon het hem niks schelen, zn knuffel vond hij veel interessanter:-D