@tinesje, klinkt heerlijk geniet ervan joh, het is idd lekker weer! Wat ontzettend fijn dat lars het ook meteen zo goed doet, dan kun je nog meer genieten en ontspannen!
Heb jij een site? Leuk om dat bij te houden!
@snippie wat balen van de nacht!! pff dat is echt niet fijn zeg! Hopelijk is het eenmalig geweest, arm ventje, zon verdriet! En als hij dan slaapt zelf nog lang wakker liggen, dat schiet ook niet op. Vervelend dat je er dan niet achter komt wat het is en hem kunt helpen. soms is het gewoon zo, vind dat maar lastig!
Fijn dat je weer ongi bent geworden, dan heb je er in de vakantie idd geen last van! Nog maar een paar daagjes!!!
@goosje, lekker zeg de ochtend samen! Dat is wel een voordeel van onregelmatig werken denk ik! Ik heb morgen vrij en moet dan vrijdag nog en dan 3 dagen vrij. Baal wel dat het weer van het weekend slecht wordt, net als we vrij zijN! Maarja, dan maken we het binnen wel gezellig:)
Hier nog geen nieuws, ik ben in ieder geval terug van mijn afspraak, ik was zo gespannen, elke keer kijken of ik wel bereik had, of het geluid wel aanstond. Had al tegen die mensen gezegd dat ik wachtte op een belangrijke telefoontje maar helaas, niks gehoord. Ik vind het zoooo lang duren, terwijl een collega net, heel terecht, zei: bij jou duurde het ook 15 uur vanaf het moment dat je vliezen braken, die komt nog niet! Maar ja, dan ben je zelf bezig en nu zit je te wachten haha. Ik hoop in ieder geval vandaag nog zon lekker klein wurmpje te mogen knuffelen, heerlijk! En ik hoop zo dat het allemaal goed gaat, ze wilde graag thuis bevallen en vind dat ook wel spannend, is het gelukt, moest ze alsnog naar het zhuis, alles goed met de kleine?? Ik laat het weten als er iets is!!!