@Snippie, klinkt alsof je een fijne vakantie aan het hebben bent! Ik ben benieuwd hoe Giovanni reageert op minder flessen, maar wellicht als hij idd meer groente en fruit krijgt en grotere flessen dat het dan soepel gaat.
@Vicky wat naar van je werk zeg!!! Getver! En ook al heb je je er op voorbereid dan nog is het gewoon k...
Wel super dat Evi zo goed gegroeid is en naar 3 flessen kan. Ze eet wel echt geweldig, ook al rijstewafels!!! Ik zie dat Robin echt nog niet doen allemaal, terwijl hij volgende week ook 6 maanden is!
@Tinesje, pff dat is wel vroeg ja!!! Hopelijk moet hij even wennen en wordt het snel weer langer...En wie weet helpt rijstebloem idd. Zowiezo denk ik dat als de kleintjes steeds meer bijvoeding krijgen, ze echt wel langer gaan slapen maar misschien is er even een tussenperiode dat hij al wel de nr 2 krijgt die gebaseerd is op meer bijvoeding, terwijl hij nog niet zoveel bijvoeding eet als nodig zou zijn voor een verzadigd gevoel?
@Goosje, goed zeg, dat hij al soepstengel eet. En fijn dat hij het zo lang volhoudt! Hij is wel lekker makkelijk he? Super!
@jersey, klinkt goed zeg, lijkt me een leuk gezicht, een broodkorst geven en dan kijken naar de reactie! Eet ze er al wel van? Ben benieuwd waar je die rijstewafels uiteindelijk vind, ik heb nog niet gezocht maar wij doen ook altijd boodschappen bij de AH...Maar hebben ook een lidl dus kan ze ook daar even gaan halen.
Volgens mij heb ik iedereen gehad. Hier gaat alles goed, als ik alleen al jullie dingen lees die ze eten dan kan ik me niet voorstellen dat Robin dat ook al heel snel gaat doen. We hebben nu al moeite om in de ochtend fruit te geven (hij slaapt dan vaak dus houden hem dan wat langer wakker maar dan eet hij maar zon 70 gram) en in de avond krijgt hij alleen groente en dat vindt hij ook nog niet echt wat. Ik zit zowiezo erg met zijn slaaptijden. Hij slaapt in de ochtend tot 6.30, dan krijgt hij rond 7.00 de fles en is dan wakker tot 8.30-9.00, fruit krijgt hij dan rond 9. Dan slaapt hij tot 11-11.30 en krijgt dan de fles. Dan rond 13-13.30 naar bed, rond 15-15-30 de fles. Dan slaapt hij soms rond 16.30 nog tot 18 en soms helemaal niet, dan om 18 groente. Als ik hem wakker moet maken omdat hij heeft geslapen eet hij niet super en als hij niet geslapen heeft ook niet. Dan blijft hij wakker, 19 in bad en 19.30 fles en dan naar bed. Ik wil graag dat hij tussen de voeding van 15 en 19.30 nog slaapt maar dat wil hij soms echt niet, probeer het wel altijd. En als ik dan bedenk dat ik nog meer dingen toe moet gaan voegen????? Ben blij dat ik de 23e naar het cb ga, dan kan ik iig mn vragen stellen want heb het idee dat dit niet echt werkt...
Verder is hij supervrolijk, tandjes zijn nog niet door dus wellicht dat dat het toch niet was van vorige week.