haha ik was ff aan het spieken voor ik ging hardlopen, maar toen zag ik hoeveel pagina´s ik moest bijlezen, dus ben eerst maar wezen rennen en nu maak ik ff tijd!
Friend en Snippie, idd heftige dingen, al snap ik dat het voor jullie inmiddels niet meer zo heftig voelt, het is idd je leven. En zoals iedereen al zegt, supertrots zijn op jezelf en jullie heerlijke gezinnetjes, want jullie doen het volgens mij super en deze ervaringen maken je extra bewust van wat je je kind wil meegeven.
Friend, ik heb Robin een maand geleden ongeveer in de wandelwagen inzet gedaan, deze kan ook helemaal in ligstand. Ik heb dat toen gedaan in overleg met de fysiotherapeut omdat Robin motorisch gezien nog wat achterstand had. Zij gaf aan dat als hij helemaal in lig kan, het geen kwaad kan. Maar zeker pas doen als je gevoel goed is, zolang het ook nog in de bak kan, waarom niet?
Snippie, wat doet je ventje het heerlijk! En super dat je al met m mag fietsen! Ik wil dat ook zo graag met Robin maar hij is er ook nog niet mee bezig haha, geduld is een schone zaak!
Im, heerlijk dat het zo lekke rgaat. Ik geloof dat jij het vroeg van de vermoeidheid? Ik herken het helemaal, met Robin is niks te beginnen als hij moe is. Hij wil niet liggen, hij wil vastgehouden worden, maar als hij dan bij je zit dan friemelt hij alle kanten op, hoofd in mn borst en nek duwen, enz enz. Haha druktemaker! Als ik m dan op bed leg is hij ook zo vertrokken.
Monalisa ik hoop voo rje dat je snel een eetpatroon en ritme vind waar Jeremy het goed op doet en lekker op slaapt! En hoop ook voor je dat deze fase snel voorbij gaat, want dan kan het zeker erg vermoeiend zijn!
Vickypreg, bah, naar verhaal van dat fietsen! Maakt me idd extra voorzichtig, ook al is het gelukkig een uitzondering, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Wat zielig dat Evi met stoeltje en al was gevallen. Ik heb voor Robin een doomoo seat, daar is dat echt onmogelijk bij, ik vind het een ideaal ding! Weet verder niet precies wat je hebt geschreven en teruglezen terwijl ik al aan het typen ben lukt niet...
Goosje, arme Sil! Ja we zullen er toch echt aan moeten wennen dat er steeds meer "ongelukjes" gebeuren hoe actiever ze worden! Pff ik vind dat iig nog erg moeilijk, schrik elke keer en ben helemaal bezorgd haha, terwijl ze echt wel wat kunnen hebben!
Lekker dat hij vanmiddag zo lekker in de wagen heeft geslapen en nog in de tuin! Beetje jammer van het vroege wakker worden...
Hier: vanochtend wezen babyzwemmen. Het was weer leuk. Robin heeft eindelijk door dat hij met zijn handjes in het water kan spetteren. Alle andere kindjes doen dat al lang en hij vond het razend interessant, maar hij deed het nog niet na. Vandaag ineens wel, eerst heel voorzichting, daarna vol overtuiging haha. Thuis lekker mango/kiwi/banaan hapje gegeten, het was een succes! Heb nog meer kiwis liggen dus die ga ik ook gebruiken, mits hij er niet op reageert, want schijnt dat kindjes daar overgevoelig voor kunnen zijn. Wel de pitjes van de kiwi eruit gezeefd.
Rest vd dag lekker rustig aan gedaan. Vriendlief was laat thuis van zn werk, dus alleen met Robin gegeten. Tijdens mijn eten hem een stukje paprika gegeven, jummie! Daarna hem eten gegeven, ik heb zo gelachen, hij was zo aan het knoeien! Heerlijk, en een lol dat hij had, heb m ook gewoon zn gang laten gaan. Zal n foto op de blog zetten.
Was wel supermoe want had vanmiddag niet mee rgeslapen, dus is als n blok in slaap gevallen en ik heb net heerlijk hardgelopen. Nu dus douchen, fijne avond!