Snippie, wat heftig dat je man voor een nacht in een hotel gaat slapen. Dat is ook niet leuk voor jullie. Vind hij het dan zo druk bij jullie thuis, omdat G. toch om aandacht vraagt? Ik hoop in ieder geval dat het helpt. Dikke knuf.
Wat goed dat G. in de box staat. Gaat nu wel snel in zijn ontwikkeling.
Goosje, het gaat ook wel lekker met Sil. Zo bedje omlaag omdat meneer zich optrekt en aan dingen komen wat niet mag. Het wordt ook al een echte dondersteen. Ik zou niet alles weg halen of hoog zetten. Wat Tinesje al aangeeft. Hij moet ook leren omgaan met dingen waar hij niet mag aan komen. Dit cactus met die steentjes vind ik persoonlijk wel eng. De cactus niet zozeer, maar die kleine steentjes. In een onbewaakt ogenblik kan hij zo een steentje in zijn mond stoppen en dat kun je niet altijd direct zien. Als een plant omvalt, dan hoor je dat wel.
Gaat het verder goed met zijn hoofdje? Daarnet hier was het ook schrikken. Benthe zat op de commode en viel naar achteren op het kussen en kwam een beetje ongelukkig terecht. Even huilen, maar het was zo over. Verder hoop ik dat Sil niet ziek wordt, want het gaat juist goed.
Vicky, het vierde tandje is weer een feit. Wat vervelend dat je zoontje weer wakker werd in de nacht. Hij heeft wel moeite met veranderingen. Gelukkig is het maar voor een nachtje en dan is hij weer gewend. Jullie zijn toch weer met vrienden weg? Veel plezier nog. En dan daarna nog een aantal weken genieten van je vakantie, heerlijk hoor! Wij zijn hier een beetje aan het afronden, nog drie weken moeten wij.
Im, Stijn de kletsmajoor. Ik zal het eens ook in de gaten houden of Benthe tijdens het kletsen poept. Ze is een enorme kletskous, met name tijdens het eten. En na het eten vaak ook een poepbroek. Ze poept de laatste dagen echt veel.
Tinesje, leuk he zo avondje stappen. Ik heb het een tijdje geleden gedaan. Benthe was toen geloof ik een maand of drie. Om twee uur had ik het wel gezien. Want om 6 uur moest ik toch weer op om de fles te geven. Je zal wel brak zijn. Nou ja, de zondag is er ook nog. Zodat je maandag weer fris kunt beginnen. Voor jou duurt het nog even wanneer je weer vrij bent. Wij gaan in augustus ook weg.
Friend, leuk he dat dansen. Benthe zit dan met haar armen naar beneden en met haar handen op haar benen en dan gaat ze heen en weer wiegen alsof ze met de muziek mee beweegt. Ze doet dat weleens als ik ga zingen.
Hanse, wat fijn dat het beter gaat en wat goed dat je met vaste hapjes gaat beginnen.
Monalisa, wordt Jeremy sinds kort zo vroeg wakker of doet hij dit een tijdje? Ik dacht al een tijdje en volgens mij heeft hij dit in het verleden ook gedaan. Het kan zijn dat dit zijn ritme is en daarom zo vroeg wakker is. Hoe ziet zijn schema uot betreft eten, drinken, spelen en slapen en wat krijgt hij allemaal?
Maak je geen zorgen om zijn ontwikkeling. Het komt vanzelf wel. Zie maar G. van Snippie dat hij ineens alles kan. Benthe eet sinds vandaag bijna alle broodkorsten en dat heeft een maand geduurd. Maar morgen kan het heel anders zijn. Tijgeren doet ze ook niet, maar doorrollen. En tandjes die heeft ze al helemaal niet. Mijn neefje had pas tanden toen hij 11 maanden was en zijn zusje met 6 maanden, dus per kind kan het verschillen.
Geniet vooral in de momenten wat hij wel en stimuleren hem daarin. Dan zul je zien dat hij meer vertrouwen krijgt en meer dingen gaat ontdekken en uit gaat proberen. Komt helemaal goed meissie. Dikke knuf!
Hier gaat het weer lekker zijn gangetje. Benthe drinkt ineens weer flessen van 200 cc op. En krijgt nu drie keer inclusief pap. In bed rolt ze alle kanten op en ik vind haar in allerlei standjes terug. Daarnet lag ze weer eens klem en anders op haar buik. Ze slaapt sinds gisteren weer wat rustiger, maar ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Verder rolt ze de hele kamer door en dat is een erg leuk gezicht. Aan verboden spulletjes komen doet ze nog niet. Haar speelgoed is erg interessant. Ik heb weer wat niets gepakt. Motoriek kralen en de motoriekkubus, dit ook om het tijgeren of het voortbewegen op de vloer te stimuleren.
Gisteren kreeg ik weer een leuk pakketje. Dit keer een ontbijtbordje van blue bend met een kortingsbon. Geen idee hoe ik hier nu weer aan kom, maar verrassingen zijn altijd leuk!
Vanmiddag nog met zijn drieen naar de stad geweest. Een truitje en een jurkje in de uitverkoop gekocht, maar ik vond het allemaal een beetje tegenvallen. Ik moet maar eens een keer naar Zeist gaan, want daar hebben ze ook leuke dingen voor die kleintjes.
Oh ja, als ik het zo allemaal zie dan kunnen de meesten in het weekend.
Augustus......6,7........13,14.......20,21........27,28
Jersey.........?,?.........?,?...........?,?............?,?
September...3,4........10,11........17,18........24,25
Jersey........ja,ja........ja,ja.........ja,ja..........ja,ja
Juli kan natuurlijk ook, maar misschien voor sommigen kort dag en waarschijnlijk gaan er een aantal met vakantie.