tinesje, 9,5 kilo alweer, wow!!!!! ik wilde misschien ook even gaan wegen met Robin maar in dit rotweer blijf ik lekker thuis!!! Soms ben ik ineens heel benieuwd naar zn gewicht haha maar denk dat hij tegen de 8 kilo aanzit.
En fijn dat alles goed was met zijn ogen! Nu lekker van je weekend genieten. Wel onwijs balen van het weer he!
Goosje, wat goed dat hij al stukjes eet! Had bij Robin vanochtend wat grovere pompoen geprobeerd maar hij kreeg het niet weg, dus toch maar gepureerd.
Snippie, fijn dat je zo goed geslaagd bent! Gneiet je ondanks het weer van je vakantie? Wat een leuk filmpje van G. die staat! helemaal super, wat gaat hij ineens als een speer zeg, ongelooflijK! In korte tijd tijgeren, zelf zitten en zelf staan!
Vicky voor jou ook onwijs balen zeg, dit weer! hopelijk kun je je ook binnen vermaken met de kids!
Hier is het druk druk druk. Morgen laatste werkdag, gister crisis gehad waar we met 4 collega's mee bezig waren, dus dat was niet fijn voor mijn planning om alles voor de vakantie af te hebben...wordt mogen wrsch een lange dag....
Vanochtend weer naar de dietist, ben nu 7,3 kilo kwijt in 7 weken, gaat super! Echt fijn.
Daarna naar mn zus, gezellig met mn neefje geknuffeld en Robin vond het ook allemaal best, alleen was ie op een gegeven moment te moe om te eten en te hongerig om te slapen, heel raar want had een uur geleden fruithap gehad dus snap het niet helemaal, maar goed, dat opgelost door eerst even een klein flesje te geven en dan te slapen, dus het brood wat later. Nu ligt hij vanaf 14.00 al heerlijk te slapen. Hoop wel dat ie zo wakker wordt, want hij moet eigenlijk nog wel een fles en anders komt de middag fles, de groente en de avondfles wel heeeel dicht op elkaar!
Hij had zichzefl vanochtend ondergeplast. Vriendlief had m uit bed gehaald en de fles gegeven zodat ik langer kon slapen. Wilde m toen weer in bed leggen in de hoop dat hij nog zou gaan slapen en had de pamper niet verschoond zodat hij niet te wakker zou worden. En aangezien Robin zijn pamper in de ochtend echt helemaal vol zit, kon er niks meer bij, dus toen Robin toch moest plassen was hij overstroomd haha. Zn slaapzak, pyama en romper waren nat dus snel even gewassen en droge kleding aangetrokken. Vriend maar even bedankt voor zn lieve intentie, maar volgende keer toch maar pamper verschonen haha!