@Goosje, ik heb meerdere Lodgers de Bunker, shelter en wrapper. De Bunker is de voetenzak en ik kan hem je echt aanraden, wil geen reclame maken ofzo maar vind het echt ideaal. Het is vierseizoenen te gebruiken, met extra binnenkant voor de winter.
http://www.lodger.com/producten/bunker/ Op de site staat dat hij t/m 3 jaar te gebruiken is maar dat is niet zo. Ons zoontje kan er echt niet meer in en bij ons was hij dus tot 2 jaar te gebruiken, maar ik heb wel een groot mannetje. Moet zeggen dat het deze winter ook prima ging met een dekentje over zijn benen, hij loopt nu ook voornamelijk dus echt veel heb je het niet meer nodig vanaf 2 jaar. Ik vind het vooral in het begin zo lekker dat je kind er helemaal in kan liggen, heerlijk zacht en warm. Ik vind ze wel duur, je kunt ze goed op MP kopen maar kijk ook eens op verschillende sites als je het overweegt. Soms zit er veel prijsverschil in. Ik had mazzel, mijn bunker heb ik nieuw voor 50 euro gekocht op een site waar hij uit het assortiment ging (denk ik). Ik heb een donker blauwe.
@Snippie, ben benieuwd maar als je je ei goed gevoelt heb dan zal je wel niet zwanger zijn. het zou nu wel een beetje erg vroeg zijn natuurlijk, maar als het zo is is het misschien wel een leuke verassing voor je. Vooral gezien jullie of je mans vruchtbaarheid.
@Jersey, de meeste kindjes draaien vanzelf het hoofd opzij. ALs ze goed kunnen omrollen gaan ze op een gegeven moment vanzelf op de buik slapen, je kunt haar weer omdraaien maar ik liet het op een gegeven moment maar zo. Ik heb ook een aerosleep en dat maakte me toch minder angstig. Ook heb ik nooit dekentjes gebruikt dat scheelt. Evi rolt eigenlijk niet veel meer, ik leg haar wel eens op de buik maar als ze op haar rug ligt doet ze niet zoveel, als ze bloot is doet ze dat wel meer. Ze pakt wel steeds haar voetjes.
@Tinesje, ik snap je wel wat betreft het slapen het gaat hier namelijk ook zo. Alleen weet ik nu ff niet hoe ik het anders moet doen, 7 uur is namelijk hier meestal te vroeg voor de 1ste voeding. En als ze dus om 19.00 de laatste fles zou krijgen dan ligt ze er soms dus allang in, soms al om 18 uur of 18.30 dan redt ze het echt niet meer tot 19.00 te wachten. Heb jij dat niet dan? Ze kan het wel redden qua voedingen maar niet qua slapen, als ze nou voor 17.30 nog even zou slapen wel. Maar dat is niet altijd zo.
@hier, gaat goed heb gister een gesprek gehad met die collega op het werk en heeft me wel opgelucht. Echter er zullen misschien mensen weg moeten, er zijn te weinig aanmeldingen voor de psz en dat betekend dat er dagdelen dicht gaan en dus....mensen uren kwijt raken en laat nou mijn contract eind juni aflopen....Maar goed we zien wel, het is wel vervelend allemaal. Evi heeft veel geslapen vandaag en ging nu pas laat slapen. Ze was er wel tegen 18.30 in na een bad maar was om 19.30 alweer wakker en uiteindelijk tegen 20.00 fles gegeven, even opgebleven en nu slaapt ze alweer ff. Vanochtend had ze peer/banaan geprakt en was 100 gram ze at alles op haha. Courgette vanavond ging redelijk maar nog niet al te enthousiast.