@dree, wij gaan waarschijnlijk de smart trike geven voor haar verjaardag (over 5 weken al phoe) Lijkt me een handig fietsje...kan ze nu al in vanwege de riempjes en je kunt de zitting en de trappers etc iedere keer aanpassen of in een andere stand zetten waardoor ze er langer mee kunnen doen.[ATTACH=CONFIG]7711[/ATTACH]
Vandaag gaat mijn vriend kijken of er ruimte is in het restaurant in het weekend na haar verjaardag, dan vieren we het lekker daar. ga dan wel natuurlijk zelf de versiering en de taart etc doen. Van mijn ouders krijgt ze waarschijnlijk een opklapbare schommel...[ATTACH=CONFIG]7712[/ATTACH]
Ook heb ik vast een lijstje gemaakt op
www.lijstje.nl dan kunnen mensen online kijken en afstrepen...gebruikt met kerst en sint en werkt superhandig. Ik wil heel graag verder alleen maar cadeaubonnen van kledingwinkels...speelgoed heeft ze nu al zoveel.
En avondeten voer/geef ik gewoon, behalve het vlees/vis dat geef ik in kleine stukjes naast haar bord die kan ze zelf pakken. Ik geef 1 a 2 keer per week geen vlees/vis...de rest van de week wel.