aldi lueirs, verwacht je niet dat die goed zijn! maar komen we eigenlijk nooit.. denk dat we die pampers baby dry maar gaan proberen.. had in maatje 3 slechte ervaring met pampers want toen lekte Jayron alles door met pampers 3 en niks met kruidvat 3.. maar goed misschien dat t nu met grotere maat anders is..
vickypreg we zitten nu al aan maat 5 en mijn mannetje is bijna een jaar jonger dan jouwe! weegt 11,5 kg.. maar heb kruidvat 5, dus ga nu pampers 5 maar proberen.. Jayron krijgt alleen na t eten nog drinken, dus rond 6 uur.. en 7 uur naar bed.. wil em dat drinken niet onthouden (thee) want dan is t te weinig denk ik..
hier ging t vandaag niet goed.. ik zal mn berichtje van ergens anders even knippen plakken..
het ging hier dus niet goed! dachten we... vannacht en vanochtend flink wat rood bloedverlies, ik kon wel nog t hartje horen met de angelsound.. dus vanochtend vk gebeld, die zei dat t niet positief was, ondanks dat we t hartje hoorde kon t zijn dat mn lichaam t kindje aan t afstoten was en we moesten even afwachten of ik koorts kreeg, krampen en of t bloedverlies toe nam.. me werk moest ik ook maar afbellen. jee wat een rot ochtend heb ik gehad zeg!!! tegen half 12 geen krampen, geen koorts, bloedverlies nam af.. vk kwam alsnog langs, heeft mn buik gevoeld, baarmoeder was gegroeid dus ukkie ook! ze schatte mn baarmoeder eerder op 14/15 weken dan net 13 weken.. hartje geluisterd, hartstikke mooi goed regelmatig hartje, ze kon de kleppen goed horen, dus dat was goed!!! aangezien bloedverlies afnam, geen krampen had, en t bloed uiteindelijk meer rose bleek dan helderrood zoals ik zei, was er eigenlijk niets aan de hand! Wat een OPLUCHTING!! waarschijnlijk door dat we de avond ervoor sex hebben gehad hebben we iets bij de baarmoeder mond (die nu extra doorbloes is) beschadigd.. niks aan de hand met de kleine dus..
Ik kon ook niet geloven dat het echt mis zou gaan, alles ging zo goed, horode steeds mooi t hartje zelf, hoorde de kleine flink bewegen, heb gewoon allerlei kwalen, geen rare dingen.. maar was toch heel erg bang natuurlijk.. nou flink wat hoofdpijn van al het huilen overgehouden, erg moe door de gebroken nacht, maar we denken weer positief.. heb nu wel wat buikpijn maar dat komt denk ik door de spanning en stress vandaag.. Maar alles gaat weer goed!