@Myuna, Jammer dat je test negatief is, maar nu kan je inderdaad een echte start gaan maken Als je primoluut moet gaan gebruiken, moet je jezelf dan spuiten? Ook met Clomid denk ik of niet? Kan je dat, jezelf spuiten. Lijkt mij echt zooooo ontzettend moeilijk.
@Xannia, WAUW wat zagen jullie er mooi uit. En de dag was natuurlijk helemaal geweldig. Super mooi weer gehad. Fijn dat je het zelf ook leuk hebt gehad, en inderdaad er gaat altijd wel iets mis, maar dat kan toch ook niet anders!! Ben benieuwd naar de rest van de foto's, nu eerst lekker op honeymoon.....
@Puck, zo ontzettend knap, ik heb die discipline niet hoor, om zoveel af te vallen. Maatje 36, nice...... Heb ik zelf ook, en ben dr best trots op. Mag jij zeker ook zijn, na al dat harde werken ervoor!!! Lekker een nieuwe gaderobe aanschaffen, das het leuke van veel afvallen.....
Fijn dat je moeder toch verder onderzocht gaat worden en vindt het goed van je dat je er een beetje druk onder gezetn hebt.
Balen van die auto. Wij hebben ook geen stationcar, en geloof me, dat kan echt wel hoor met een kindje!! Ben benieuwd wat jullie gaan besluiten.....ook wat betreft de vakantie, want dat is toch al bijna?
@Evi, 1 kilo nog onder je startgewicht. Dat had ik niet hoor toen ik 18 weken was, maar was toen ook nog maar 1 kilo aangekomen. Ook ik hoop dat er niet al te veel bij gaat komen. Merk wel dat alles was trakker gaat zitten zeg maar om mijn benen en heupen, dus daar is wel wat extra's bijgekomen. Ben nu ongeveer 5 kilo aangekomen, en ben nu bijna 25 weken, dus ik vind het prima zo. Hoop dat het inderdaad nu niet heel hard gaat, want dan kunnen het toch nog wel 20 kilo in totaal worden.....zou een beetje jammer zijn.
@Sylvester, respect hoe je ermee omgaat. Zo knap hoe je een knop om kan zetten en weer verder kan kijken dan alleen het hier en nu. Ik zou het niet kunnen.....
@Tess, achosie, wat zielig voor de baby'tjes...... Hopelijk vliegen ze snel uit en kunnen de katten weer "veilig" naar buiten.
Hoop voor je dat je test snel knalpositief wordt. Nog even geduld hebben dus......
Pendelen,grappig, alleen geloof ik er niet zo in. Wel grappig als ze voor jullie gaan pendelen, ben benieuwd wat eruit gaat komen.
Ik lig weer eens de hele dag op de bank, want heb gisteren voor het eerst weer 6uurtjes op de afdeling gewerkt. Ging dus niet goed. Gisteravond weer veeeel harde buiken en deze waren ook krachtiger, soms zelfs een beetje pijnlijk. Echt k*t. Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan. NIET DUS!!!
Heb me gisteravond ziekgemeld voor vandaag, en vanmorgen opgebeld dat ik maandag ook niet kom. Lijkt me gewoon niet verstandig. Maandag maar met leidingevende bellen. En duidelijke afspraken maken. Hoop dat ze me nu niet elke dag op de poli in wil gaan plannen, want dat zie ik echt niet zitten. Vind het best leuk hoor, de poli, maar niet voor 4 dagen in de week. Ik heb niet voor niets gekozen voor het verpleegkunde beroep. Hoop dat wel afspraken kunnen maken over halve dagen werken ofzo. Baal echt gigantisch........had zo gehoop dat ik gewoon lekker zwanger kon zijn en kon werken. Ik voel me prima, en dat is ook het moeilijke eraan. Ik heb wel energie, maar als ik die gebruik krijg ik meteen straf van mijn baarmoeder!!!!
Heb echt even een BAALdag vandaag....