Dag allerliefste meiden,
Daar ben ik dan!!
Tentamen ging helemaal ruk. In het vervolg neem ik de week voor de tentamens ook vrij. Te druk gehad, te weinig tijd en te moe.. Het komt wel goed maar vanochtend was ik er even ziek van. Eenmaal thuis weer bij lief in bed gekropen. Als een blok in slaap gevallen ook. Heerlijk!
@Ikke: whoohooe!! Gup gezien!! Jullie eigen kleine kindje wat zich nog zo aan het ontwikkelen is!!
Gave foto's zeg! Ik vind ze erg duidelijk. Meer dan leuk!
Nu is dus ECHT. Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat het goed zat maar toch.
En wat een mazzel dat je over 2 weken al weer mag...Aftellen maar weer haha.
@Tess: meisje hoe is het met je zoektocht? Ben je al iets op het spoor? Ik duim voor een positieve test vandaag! Maar ik hoor overal alleen maar verhalen over luie eitjes deze maand... Zou het warme weer daar invloed op kunnen hebben? ( Eitjes houden soort van siesta...ik verzin het waar je bij staat ;-))
@Myuna: wat heerlijk voor je!! Dat je gewoon voelde dat er binnen iets gebeurd! Werd het heel warm op die plek en voelde het fijn?
Ik heb 1 kennis die heldervoelend is. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.. zijn energie is fantastisch! Hij kan je chakra's openzetten. Ik weet dat dat heel zweverig klinkt allemaal maar het is echt het meest fantastische gevoel ever! Alsof word je overspoeld door een golf van warmte en geluk, heerlijK!!
Ik hoop voor jou dat je ongi nu doorbreekt, dat zou toch een mooi begin zijn 😃
@Evi:Ik vind je schilderijtjes echt supergaaf!! Idd op marktplaats met die handel haha! Daar kun je geld mee verdienen! Zeker om het unieke stukken zijn allemaal.. daar moet je iets mee doen!
Ik hoop dat jij een heerlijke dag hebt met je lief! Over ongeveer een half uur zie je Uk weer! Ik ben super benieuwd naar de foto's.
Doe mij uiterste best ook om te wennen aan het idee dat jullie misschien wel eens een jongetje krijgen... 😉
(Daar gaat mijn idee voor de kraammand met K3 meuk)
@Vaddie: ik blijf het knap vinden.. Ik zou elke pukkel nauwkeurig analyseren en het hele freaking internet afspeuren op zoek naar info die wijzen op een zwangerschap haha.
Ik hoop het evengoed echt voor je!!
@Daffie: goed nieuws van de VK!! Lekker op vakantie dus en ook al snel. Ik vind het echt fijn voor je en hoop dat het je goed zal doen.
Wat betreft je werk, tja dat is natuurlijk niet wat je wil..dat snap ik wel. Maakt mij maar weer eens duidelijk dat je ook niet kan inschatten of plannen hoe je zwangerschap zal verlopen.
Toch gaan jij en jullie Hummel nu voor alles, dus ik ben blij dat de vk je hier al wel een beetje op voorbereidt. Ik hoop alleen dat het niet nodig zal zijn..
@Diamonds:
http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/Er zijn een aantal meiden die het doen, maar ze geven vaak per dag aan wanneer je hen een pb mag sturen..
Stuur je zo wel een pb met hun namen. Het is geen wetenschap en erger dan de mededeling die jij hebt gehad kan het volgens mij toch niet worden.. 😉
Eet smakelijk meis!!
Ons autoprobleem is opgelost. We hadden onze vaste garage gebeldd en hij bood aan ons evt een auto te lenen. Zo lief!! Met onze eigen auto gaan was volgens hem geen optie. Ik mijn told-you-so dansje gedaan. Dus we zouden vandaag even heen. Nu werden we vandaag gebeld door de chef van lief dat wij zijn auto mee mogen!! Een VW Bora TDI, dus ruimte en voordeliger rijden en gratis!!TOP!! Even beseffen hoe rijk we zijn met zoveel mensen om ons heen die ons het allerbeste gunnen 😃
Verder een broodje gedaan in de stad wat totaal niet lekker was en wat me nu dwars zit. Bah!
Wel een waanzinnig gave tas gekocht bij de WE en ik mocht van lief een design zonnebril uitzoeken.. Dat heb ik niet gedaan. Ik ga er waarschijnlijk direct op zitten of laat hem op dag 2 ergens liggen. Ik ken mezelf. Maar wel superlief van hem!
We zouden vanavond naar de film maar die draait alleen in Amsterdam dus we doen nu een filmavondje thuis.
We gaan Burried kijken en ik hoop dat ik lief kan verleiden tot Eat, Pray, Love.. Denk het niet, maar dromen mag toch? 😃