VADDIEEEEEEEE wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Dit is een zeer duidelijke streep meid, je bent zwanger!! Ik ben zo blij voor je, na je verdrietige op start van je vruchtbare periode! Sorry misschien dat ik dat aanhaal. Maar zie het prachtige resultaat! Hie is je vriend eronder?
Nou leuk zeg, dat de rest maar snel mag volgen.
Nog even over de andere zaken,
Puck, ook ik breng mijn strijk graag langs. Dat is het enige huishoudelijke waar ik een hekel aan heb. Doe het dan ook maar 1 x per maand max.
Myuna je moet even kijken bij Simply Colors, daar kan je alles laten bedrukken.
http://www.simplycolors.nl/t-shirts-korte-mouw-herenOok een goede tip voor kraamkado's dames!
Wat een geruzie allemaal. Ik heb dat (nog) niet. Af en toe een snauw als iets me te lang duurt ofzo maar verder valt het mee.
Gisteren Babyboom zitten kijken, sluizen open bij de eitjes weghalen. Wat moest ik huilen. Zat zo mee te leven!
Ook gisteren de Angelsounds opgehaald. Gister voor het slapen even geprobeerd en we hebben zowaar het hartje gevonden. Gup doet het nog!
Eerst een eigen bloed vat maar dat ging echt boem boem boem boem en daarna opeens een oemtsjie oemtsjie oemtsjie dubbel zo snel! Dan ga je heel relax slapen 😊