Tess schreef:maar wil toch best van Ikke nog een keer horen dat je ook zwanger kunt zijn zonder symptomen ;-)
Tess, je kan ook heel goed zwanger zijn zonder symptomen! Ik dacht ook een paar dagen voor de test dat het toch niet raak was. Alle positieve kwaaltjes verdwenen.
Ik ben net gebeld door de VK. Er is een bepaalde waarde in mijn bloed gevonden. Ik wilde het eerst niet melden hier. Maar het is toch fijn je bezorgheid te kunnen delen.
Ik hoef me absoluut (nog) niet druk te maken maar je schrikt wel enorm. Ik zou in het verleden een SOA gehad moeten hebben. Omdat ik antistoffen in mijn bloed heb. Of ik zou het nu moeten hebben maar dat is onwaarschijnlijk omdat ik helemaal geen klachten heb.
Over 2 weken moet ik nog een keer bloedprikken om te zien of de waardes gelijk zijn of anders. Daaruit blijkt dan of het oud of actief is. Als het oud is, wat het waarschijnlijk is, is er niks aan de hand. Mocht ik het toch nu hebben dan moet ik direct aan de penicilline. Anders kan ik mijn kindje ermee besmetten wat tot de dood kan leiden.
Dus ik ga er niet te veel over piekeren, ik ben nu kiplekker en ik zou echt ziek moeten zijn zou ik het hebben nu. Dus ik neem aan dat dit met een sisser afloopt maar je schrikt wel enorm.
En je voelt je vies.
Gelukkig ga ik nu lekker 4 dagen kamperen met de hele fam. Dus genoeg ontspanning, gezelligheid en afleiding! En als ik zondag terug kom is het al bijna dinsdag en heb ik weer een kijkje in mijn buik!!
Fijne dagen ook allemaal!