ikke79 schreef:Meiskes!
Xannia, ik ben even kwijt of je nou echt getest had voor een ei of dat je het aan de hand van slijm en steken hebt bepaald. Want op je vakantie dacht je ook je ei te hebben, zou dat hem dan toch geweest kunnen zijn??
Vreselijk he dat afwachten!
Vaddie, vandaag je eerste echo?? Spannend!! Op naar een mooi kloppend hartje!
Myuna, de dr wilde me ook zakjes geven met extra zemelen maar op de een of andere manier waren die beter van niet bij een zwangerschap. Ik zit nu nog lekker aan de roosvicee, een collega tipte net nog gedroogde abrikozen en pruimen. En anders zondag aan die siroop. Ik ben alleen zo bang misselijk te worden dat ik niet goed durf. Hopelijk valt het achteraf mee.
Misselijkheid kan een verschijnsel zijn, maar hoeft niet toch? Dus misschien heb je er geen last van...
Als ik misselijk ben, kan ik niet overgeven, dus komt het van onderen eruit... Staat wel een beetje met elkaar in verbinding heb ik het idee...
xannia, ik hoop echt dat het innesteling is, anders is het wel heel erg balen idd! Ik heb gisteren 3dpo een sliertje roze slijm gehad. Had ik bij mijn dochter ook... Bij mijn miskraam weer niet... Dus ik hoop dat het een goed teken is. Is de tweede keer nu dat ik dit heb (en de vorige keer dus zwanger). Ik ben altijd heel positief, maar ga altijd uit van het ergste, zodat het altijd meevalt 😉 En als het dan mis is, heeft dat een reden en ben ik er eigenlijk alweer overheen.
daffie, een 4ling... pff dat is wel heel veel ja ahahha
dan zal ik ook ff wachten 😉
o ja, x factr vanavond, ik ga kijken! Ik vind rochelle juist weer niets... Ik was voor pijke/peike?
Maar die lag er al snel uit (had wel een finale verwacht)
daffie, fijne werkgever!
ikke, lekker last van de hormonen dus?