Ik zal het wel even pb-en tess
Al denk ik dat de stuge meelezer me toch wel herkent hier 😉
Maar het is een naam die je nooit hoort, dus makkelijk te googlen (kom je altijd bij mij uit haha)
SylverstertjeOud lidBerichten: 1.461Lid sinds: 27 juni 2009
Tess schreef:Ja snap ik hoor! Thanks voor je PB, mooie naam, maar ik heb 'm inderdaad nog nooit gehoord, dus met Google zal je idd wel hier uitkomen.. Ik vind trouwens haar tweede naam ook mooi als roepnaam!
Heb jij daar ook last van, dat je liever geen naam wil die je kent van school..?
Wij hebben voor een eventueel meisje twee namen die we erg mooi vinden, dus ik hoop dat ik niet ineens een kleuter binnenkrijg met die naam! Alhoewel wij die namen nu al hebben gekozen, maar toch blijft het raar om dezelfde naam als een kind van je klas te nemen.. ;-)
Tess schreef:Haha, ik dacht precies hetzelfde als Xannia!! Ik had ook iemand met donker haar verwacht, niet eens perse door de naam, want in feite staat er sylveRstertje, maar je ziet er inderdaad heel vriendelijk uit 😉
Ik moest er alleen aan denken dat je via haar naam te Googlen er wel makkelijk achter kan komen of jij zwanger bent..Tenzij je dat niet invult op babybytes!! Je was hier nl. zo vootzichtig toen je zwanger was..
Ik heb al een associatie met een Levi van school, dus nee...en ik moet ook een beetje aan een spijkerbroek denken ;-)
Diamonds schreef:@Xannia: Gister getest ja maar, in de ochtend (ik denk rond 10u denk ik) en die was negatief. Dus ja, theoretisch is het mogelijk maar dat zou dan wel heeel toevallig zijn... Ik denk dat ik de volgende cyclus rond dag 14 2x per dag ga testen want hier schiet ik ook niks mee op. Ik hoop echt dat ik voor eind jullie inzicht in mijn cyclus heb, want ik heb totaal geen zin om hier mee bezig te zijn als we echt gaan klussen enzo 😉 Ben jij al over je ongi heen?
Puck14 schreef:@Evi: whahah dat versje kende ik helemaal niet! Errug leuk!
@Sylvestertje: wat gaaf!! W