@Daffie: oooh meis... ik snap jouw angst zo goed!!!
Erg he, je weet dat het er bij hoort maar dat is waar ik het meest tegenop zie! Mijn moeder was 30 toen ze met mijn vader trouwde en ik pas niet in haar trouwjurk, te smal voor mij. Twee jaar later kreeg ze mij en die kilo's zijn er nooit meer echt af gegaan.. Horror!! Ik ben net 7 kilo afgevallen want het idee dat ik over de 80 kilo heen ga trek ik dus echt niet. En eigenlijk is het streven nog steeds om als startgewicht 60-62 te wegen zodat ik niet boven de 75 uitkom. Heel slecht ik weet het, ik kan er niets aan doen!
Volgens mij is de 12 kilo trouwens een gemiddelde, geen maximum toch? Hier een link voor je.. misschien dat dat je een beetje gerust stelt?
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/G/Gewichtstoename/@Evi: ik snap je dilemma, maar je zou wel kunnen vragen of je de komende weken van dit rooster uit kunt gaan ivm afspraken omtrent de baby toch? Je wil natuurlijk niet als 'lastig' overkomen maar ook zonder baby zou je een leven hebben met dingen buiten het werk en dan is het vervelend als je je plannen steeds moet wijzigen..