vaddieOud lidBerichten: 2.674Lid sinds: 1 januari 2005
En hier voorzichtig alvast wat: ******hcg******** ******hcg******** ******hcg********
Sylverstertje schreef:Willen graag zwanger worden!
Naam...........Leeftijd.....Hoeveel......AC stop.......Start......Ronde.........NOD..
Myuna................25 jaar..........1e kindje..........Sep'10...........Nov'10........... 9................. 3 juli (onder voorbehoud)
Puck14...............29 jaar..........1e kindje..........Nov '10..........Mei'11...........4................... .6 juli
Tess..................28 jaar..........1e kindje...........Dec'10...........Jan'11.......... .5..................9 juli
Xannia...............21 jaar..........1e kindje...........Mei '11..........Mei '11..........2..................14 juli
Wachtbankje
BabyNijn.........25 jaar......1e kindje.........Nov '10.......Jan '11........3.......19 april
Zwanger:
Naam..........Leeftijd.......Hoeveel............AC stop......Start.......Ronde.......Uitgerekend
Chappie.......27 jaar........1e kindje..........Jun' 10.......Nov'10........0............2 juli 2011
Daffie..........26 jaar........1e kindje..........Nov 10.......Dec 10.......2............7 september 2011
Evi1987........23 jaar.......1e kindje..........Okt '10.......Nov '10.......3............22 oktober 2011
'77 .............33 jaar........1e kindje..........Dec '10 .....Dec '10.......2...........16 november 2011
ikke79..........31 jaar.......1e kindje..........Aug '10.......Nov '10.......6...........26 december 2011
Tanja85.......26 jaar........1e kindje..........Dec'10.......Dec'10........4...... ......4 januari 2012
Nijntje...........24 jaar.......1e kindje.........Dec'10........Dec'10........5...... .... 10 januari 2012
Vaddie..........28 jaar........1e kindje.........dec '10 ......dec '10........4...........4 februari 2012
Sylverstertje...30 jaar.......2de kindje.......Jan '11........Febr'11.......1 na mk.....26 februari 2012
Afspraken:
Datum......Naam.......Soort afspraak....
20-06-11...Tanja85....2e keer VK: hartje met doptone
20-06-11...Sylverstertje....Nacontrole mk gyn, misschien echo??
[COLOR=black][SIZE=2]22-06-11...Ikke79......controle VK
[COLOR=black]24-06-11...Tanja85....2e termijnecho/combinatietest
[COLOR=black]24-06-11...Vaddie..... 1ste echo
[COLOR=black]08-07-11...Evi1987.... Controle VK
[COLOR=black]13-07-11...Evi1987.....Bijeenkomst VK over bevallen/kraambed etc.
hij was nog niet netjes...
Diamonds schreef:@Puck: jaaa eeuwig zonde! was zo gezellig geweest om even ouderwets te zagen over mannen etc 😉 haha Maar idd, what are you thinking? Ik zou het wel echt mega knap vinden als je een master met knurkie zou kunnen afronden, maar the odds are SO against you 😖 (heb je nog een bb? ik heb een nieuwe dus als je even je pin pb dat kan ik je toevoegen op bbm 😛 )
Puck14 schreef:@Sylvestertje: dan is het de moeite om het op je laptop te bekijken haha.
Ik schoot compleet vol bij dat stel uit Volendam. Hoe intens mooi!!!
Grappig dat jij dat zo snel al merkte. Maar volgens mij sta jij heel erg in contact met jezelf. Lekker zen en blij met jezelf. Ik hou daarvan!
@Myuna: we hebben een deal, jij bent de volgende!! De rest van ons kan prima nog een maandje wachten!
Evi1987 schreef:@Sylvestertje: nee wat jij gister las was van een vrouw die ruim 30weken zwanger was... haar kindje had vocht in de longen en omdat de artsen het pinkersterweekend belangrijker vonden dan haar de juiste zorg geven is haar kindje overleden in haar buik... ook al zo'n verhaal.
@Puck: sorry schat lees er glad overheen. Wat een gedoe allemaal bij jou zeg. Lekker dan! Hopelijk is je opleiding een beetje aardig en word er wat geregeld.
Diamonds schreef:voor de liefhebbers 😉
[ATTACH=CONFIG]3182[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3183[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3184[/ATTACH]
Puck14 schreef:Ik zit me even te bedenken hoe ontzettend ik er van baal dat we niet in de buurt wonen. Hoe gezellig was het nu geweest om een bakkie te doen en ongegeneerd te zeiken hihi..
Ik ben er even aan toe!
@Diamonds: gelukkig herken je het!! En dan is dit mijn bachelor nog maar en wil ik mijn master met knurkie erbij gaan doen? What am I thinking right?!!
@Evi: ik hoop het voor je! En dan lekker rusten! (Luister naar je moeder haha)
Evi1987 schreef:@Vaddie: loopt er maar een BMI tot 40 ja.. wat een ongein 😖
@Puck: nee is geen taak van hem. Wij hebben de (laminaat) vloer van de vorige bewoners overgenomen. Weet alleen niet of hij bepaald of we het mogen laten liggen of de nieuwe huurder. Feit is wel dat er een 1,5jaar geleden ofzo een lekkage was in de gang (duurde alleen 3 weken voor ik het doorhad) dus wil niet weten hoeveel vocht en schimmel er daar onder die planken liggen. maja dat is dan niet mijn probleem!