Goedenavond!
@ Evi: Hier nogmaals gefeliciteerd! Toch nog een leuk feestje gehad ondanks het pokkeweer? 😉 En wat groei jij mooi zeg, heel gaaf!
@ Sylverstertje: Nee, het is een jaarlijks terugkerend evenement in onze gemeente. Hierbij varen allerlei boten van sponsors en bedrijven mee en boten van alle dorpskernen van de gemeente. Ik vaar mee met één van de dorpskernen! Ik doe al 2 jaar de grime van de figuranten via een collega die in de werkgroep van onze boot zit en nu ga ik voor het eerst een dagje mee, superleuk!
www.varendcorso.nl Ik zou toch proberen het dan nog even voor je te houden..? En wat betreft het meelezen, wil ik bij deze best even tegen je schoonmoeder zeggen dat dat niet beleefd is! Dit soort dingen horen in het begin juist prive te zijn en het is jullie keuze wanneer je het wil vertellen aan de familie en de rest van de wereld!
Hier was mijn ovutest weer omo-wit..Hmm, ik begin al een beetje te balen, want ik had gehoopt een opkomend streepje te zien! Maargoed vorige keer was ie ook in één keer knal dus ik hoop nog op morgen!!