@Ikke: owwww dat is wel heel erg fijn zeg. Super nieuws!
@myuna: tennissen in een hal? Met die hitte? Wat zal jij afgevallen zijn door al dat zweten hihi
@Vaddie: fijn dat het leuk was. Ik was gisteren echt nergens toe in staat. Uren op de bank gelegen met de ventilator naast me dus vind het al heel wat dat je de hele dag nog mee gedaan hebt.
@Puck: lieverdje! Daar zaten we niet op te wachten... laat haar goed onderzoeken en vraag anders een second opinion! Kijk ook goed naar medicijnen enzo. Ik heb 3 jaar lang in een verzorgingstehuis gewerkt voor dementerende (werkte wel op een afdeling waar ze echt al zwaar dementerend waren) en ik vond niet dat daar door artsen en verpleging altijd even goed mee omgegaan werd. Probeer dus alles goed in de gaten te houden en te regelen! Vind het wel zwaar belachelijk dat ze daar pas in September verder me willen/kunnen. Niet accepteren hoor! het is goed zeg. Mocht je willen praten je weet me te vinden meisje.
Net op mijn uitgerekend topic het hele verhaal gelezen over dat meisje wat dus na 3 uur overleden is (met de handicap). Zal hier de link neerzetten mocht iemand de behoefte hebben om het te lezen:
http://www.babybytes.nl/vip-blog/dan...ize/1309329953voor mij zijn zijn echt op en top mama. Zo'n beslissing kunnen maken en zo sterk kunnen zijn tijdens en na de bevalling.. weet niet of ik dat zou kunnen.
Vandaag rusig dagje. Geen verplichtingen 😃