Hallo dames,
Alweer deel 3!!
Veel kletsplezier 😃
Liefs Tink
Ps link naar jullie oude topic: https://zwangerworden.nu/showthread.php/6463-Mama-s-oktober-2010-deel-2
Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
juff schreef:Ik hoop het ook h83. Het duurt in onze regio gemiddeld 7(!) jaar voor je een vast contract hebt in het onderwijs. Ik ben pas anderhalf jaar bezig, dus het kan nog wel even duren 😞
Hoe is het met Nade haar hoest?
EsRe schreef:Haha Karin, zodra ik het woord forum in mijn mans bijzijn laat vallen begint hij al met zijn ogen te rollen.... die komt èeecht niet mee... hihih....
H83 schreef:Da's niet zo'n mooi vooruitzicht zeg.... jeetje!
Met Nadé gaat het op en af, steeds als we denken dat het beter gaat volgt er weer een mindere dag of nacht. Afgelopen nacht een goede nacht gehad, maar nu begint ze overdag ook meer te hoesten en dan natuurlijk net als ze slaapt... ben nog steeds heel hard aan het hopen dat het nu eens goed blijft gaan....
EsRe schreef:Haha Karin, zodra ik het woord forum in mijn mans bijzijn laat vallen begint hij al met zijn ogen te rollen.... die komt èeecht niet mee... hihih....
Jolanda10 schreef:Ik kan je begrijpen H83! Misschien een idee om Nadé een nachtje te laten logeren?
Of heb je daar geen mogelijkheden voor... Dikke knuf! En lekker de zombie uithangen vandaag!
H83 schreef:Succes in de salon, Jolanda! Kan je mij ook even komen knippen? Sinds mijn zwangerschap is mijn haar anders; ik kan er 9 van de 10 keer "niks" mee.... kapster is met verlof en degene die me nu knipt vind ik 1 niet zo en 2 kan pas vlg week woensdag... misschien heb jij eerder een plekje? :mrgreen::mrgreen:
Bah... baal nog steeds dat ik m'n dienst niet kan ruilen en naar de meeting kan komen... wanneer is de volgende??:-D:-D
Jolanda10 schreef:ssstt... 😃 Hahaha..