Natascha1982Oud lidBerichten: 1.124Lid sinds: 12 augustus 2009
Nade zal ook vast goed gegroeid zijn!! maar Mika gaat nu ineens als een speer!!! Koop me rot aan kleren haha (niet dat ik dat erg vind, maar de portemonnee)
E82 schreef:
Even een slabbervraag, kennen jullie de silly billyz? Heb er nu eentje in gebruik, en ze zijn echt heel makkelijk schoon te krijgen, wat er ook in zit. Denk dat ik er nog een paar bij ga halen.
EsRe schreef:Hier al maatje 74, bovenkleding zit dan goed al zijn de mouwen wat te lang, broek is maat 74 nog ietsje te groot, maar 68 is weer net te krap...
EsRe schreef:Ladies,
Vandaag erg geschrokken, mijn vader is in het ziekenhuis opgenomen en krijgt as maandag een driedubbele bypass operatie..... wow... ik wist niet eens dat hij ergens last van had, kan je nagaan... Gelukkig zijn ze er weer op tijd bij net als van de zomer met zijn halsslagader.
En weet je wat nou het belachelijke is, hij kon eigenlijk pas over een maand op controle bij de cardioloog, maar hij is bevriend met een cardioloog dus die heeft hij gisterenavond gebeld, die propte hem er vanmorgen tussen en na het onderzoek is hij gelijk opgenomen. Dat bewijst maar weer eens dat als je ergens last van hebt en niet zelf aan de bel trekt en gaat zitten afwachten je zomaar met een ernstige kwaal op een wachtlijst gezet wordt!
Later meer.... fijn weekend allemaal...
Rian-kippie schreef:
hier gister Hailey voor t eerst vruchtenhagel op brood gegeven... hmm hmmmmm hmmmmm tijdens het kauwen, dus volgens mij vond ze het lekkker!! kleine vreetzak!!
ze moet alleen geen pap meer door de fles de laatste tijd... nou ja, dan maar geen pap!
Rian-kippie schreef:slapen doet Hailey bijna altijd wel goed dus ik maak me geen zorgen hihi
enne heb een operatiedatum!! 23 mei... duurd dus nog 5 weken maar ach...
juff schreef:Hier ook een meisje die vandaag haar halve verjaardag viert! We hebben lekker gezwommen met mijn sz. Vind ze zoo geweldig. Daarna ook naar het cb geweest.
Maar mijn hemel h83! Onze ukjes zijn even oud maar Daimy is 7675 gram en 69(!) cm!! Het was prima. Ze was wel wat lang, maar ach! Wat een verschil toch tussen ukjes!!
Oeh gtst!
pumi schreef:@H83, Nadé is ook al een kleintje 😃 Romy ook hihi als ik andere baby's van haar leeftijd zie, dan schrik ik daarvan!
..
E82 schreef:Pumi, sneu is dat als ze zoveel last hebben van een doorkomend tandje..hopelijk is ie er snel!
Loesje...ik heb ook niet kunnen genieten van de zon, hard gewerkt vandaag!
Art, hier een ventje wat niet tegen wortel kan...gaat hij van spugen en krijgt krampjes. Verder maak ik het meeste ook zelf, courgette, broccoli, witlof met appel, sperzieboontjes gaan nu allemaal goed! Brood ga ik ook volgende maand pas proberen ofzo, nu pas begonnen met groente.
Naar CB geweest vandaag, mannetje is woensdag 6 maanden, weegt nu 7310gr en 67,7cm Gewicht is nog steeds onder gemiddelde, maar zeiden ze verder niks van deze keer! Hoef nu in juli pas weer terug te komen!
H83 schreef:Ja.... wat een verschil he?! Zo grappig om te zien! 😃 Fijn dat met Daimy ook alles goed was... geen gedoe met heupjes of oogjes?? 😉
Rian-kippie schreef:onderste lijntje?!!? noudie is hier ver te zoeken hihi, Hailey zit op de bovenste.. die is 9 kilo! en 70 cm..